Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice

Anketa

Měla by obec usilovat o rekonstrukci tenisového hřiště (staré již dosluhuje)?


100bar100 %

bar0 %

Celkový počet hlasů: 1

Používat anketu a komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Chcete se registrovat?


Pavel Macků chystá premiéru pohádky pro dospělé

04. 04. 2006

Perníková chalupa - to je název pohádky, kterou určitě neznáte. Alespoň ne v provedení, které pro mlázovické publikum chystá režisér Pavel Macků se svými ochotníky. OŽIVENO: Podívejte se na exkluzivní video ze zkoušky !!!

Po několika vydařených představeních mlázovických ochotníků, připravuje nyní jejich režisér Pavel Macků premiéru nové hry, která se má uskutečnit v průběhu měsíce května. Bude se jednat o zbrusu originální kousek s názvem Perníková chalupa. Podobnost se známou pohádkou je i není čistě náhodná.

Pohádka pro dospělé, jejímž autorem je sám režisér, vypráví současný drsný příběh ze života o jedné normálně nenormální české rodince. V představení nebude nouze o rodinné hádky, jejichž obsahem bude trabant nebo traktor, útěky z domova, veřejnou bezpečnost či pohádkovou výhru v loterii.

Diváci se mohou rozhodně těšit na herecký koncert několika ostřílených mlázovických herců, například Lucky Cikrytové, Martina Vágenktechta, Míry Dvořáka, samotného Pavla Macků, sourozenců Skrbkových a dalších neméně skvělých aktérů.

Jak celý příběh dopadne? Bude se divákům líbit? Zvládnou všichni svoje role? Tak na to se již musíte přijít podívat sami. Všichni jste srdečně zváni, termín premiéry bude upřesněn.


Prohlédněne se exkluzivní video ukázku ze zkoušky představení (viz. dole Příloha).


Fotogalerie a video: Blanka Johnová




Fotogalerie

Přílohy

Komentáře

Příspívat do komentářů mohou pouze registrovaní uživatelé. Pokud máte zájem psát komentáře, proveďte nejdříve svou registraci.
Vložení komentáře
#27 | sexy.Gábinka | 12. 07. 2006 14:28
Jste banda idiotů a jste s tím trapný!Hlavně ty Jouzí.....Příště si můžete vzít lopatičky a hrát si venku na písku...
#26 | Milada S. | 28. 04. 2006 11:24
O Tvé ryzosti a charakteru se již přesvědčilo několik lidí a většina z nich na to velmi nerada vzpomíná. Myslím, že tady všichni víme o kom je řeč. A jestli myslíš, že všechno co se řekne v hospodě u stolu (pokud vím, tak tě jinde ani není možné zastihnout) tam také zůstane, tak jsi asi dost naivní. Většinou je to hned druhý den v oběhu, protože jak víš, tvých přátel z mokré čtvrti u stolu sedí víc. Pac a pusu*77*
#25 | SStoklasa@seznam.cz | 25. 04. 2006 20:27
Milá Miládko! Nepamatuje se,že bys kdy s námi u stolu seděla. Jestli to však myslíš s tím článkem stejně upřimně jako s tím podpisem tak to jsi skutečně ryzí charakter. sakinc.
#24 | Jiří John | 22. 04. 2006 14:30
Divadlu se přece meze nekladou...vážně nechápu, jak někdo muže kritizovat hru ještě před dokončením hry samotné. Zřejmě lidé, kteří do divadla dělají celý život....tudíž kritici profíci. *3*

Divadlu ZDAR a ochotníkům zvláště!
#23 | Mahony | 22. 04. 2006 09:49
Byl bych pro sehrát nějakou hru o životě naší obce a jejích obyvatelích,ale obávám se,že by se dotyční v mém podání ihned poznali a zuřili by.Za pravdu se přece člověk zlobí!Taky je síla,když někdo nezná Sakince.Mlázovice jsou velkoměsto a nemůžeme se přece všichni znát?Takže ať žijí Mlázovice,divadlo a slavní anonymové!
#22 | Bekera J. | 21. 04. 2006 19:25
Pouze ze slušnosti upozorňuji, že Pavel je Macků alias Macan /viz. název článku/ a ne Macek. Sakinc je Standa Stoklasa a neslyšel jsem, že by někoho pomlouval jeden či druhej. Dle mého názoru je pomluva informace, která se nezakládá na pravdě a je vymyšlena. Dotyčný, který tuto informaci šíří je lup a plně souhlasím, že o takových lidech by měl pan autor Macků napsat scénář, ale i o jiných. Protože, kdo se nedokáže zasmát sám sobě, tak toho lituji. Jinak rejpání a spičkování, či jak tomu budeme říkat je docela dobrý sport a zábava, ikdyž všeho moc škodí, ale Standa určitě nemá na jednoho místního super rejpala, kdo ho chce znát, tak mi napište. Na anonymi neodpovídám.
#21 | snapy | 21. 04. 2006 18:10
sakinc mi nic nerika takze nevim o koho jde ale pokud jde o nejakou mistni drbnu tak si to dokazu zive predstavit myslim si ze by bylo docela fajn vytahnout text z mlazovic aspon by jsme se zasmali a je fajn kdyz se clovek umi zasmat i sve hlouposti pokud to nejsou drby nebo neco jineho.takze divadlu zdar
#20 | Milada S. | 20. 04. 2006 16:36
Přečetla jsem si pozorně všechny příspěvky a moc nerozumím tomu, že se pohoršujete nad tím, že tu někdo napsal něco, o čem všichni víme, denně se o tom bavíme a denně to také odsuzujeme. Pokud jde o Macana, tak je zde ve stručnosti popsán jeho dosavadní život. Nic víc, nic míň. Nic z toho co je zde popsáno rozhodně není lež a když se to shrne do dvou vět, zní to divně, ale s tím musí každý kdo tak žije počítat, že veřejnost neuvidí jen to dobré. Zaráží mne skutečnost, že jako advokát tu vystupuje SAKINC, který z pomluv a rejpání vlastně žije. Pokud se za někým zavřou dveře /Macka nevyjímaje/ je on ten první, který ho začne špinit. Pokud je mi známo, tak taky nic jiného neumí, nebo se zatím nestačil projevit.
Macan to divadlo dělá s chutí a jestli dobře, se uvidí.
Rozhodně by nebylo od věci, kdyby do své hry přidal pár skutečných postaviček z obce, včetně několika konšelů. Rozhodně by si takovou veřejnou kritiku několik z nich zasloužilo a možná, že by se dotyční chytli za nos při pohledu na své vlastní nedostatky.
#19 | Patriot | 18. 04. 2006 09:33
Vážení diskutující, v prvé řádě vás žádám, abyste nebrali moje jméno nadarmo v souvislosti s jakoukoliv diskuzí dříve, než do ní vstoupím. Jsem tu několikrát citován, aniž jsem doteďka diskutoval. Doporučuju dotyčným výplach očí borovou vodou. Ale když jinak nedáte, tak se do vás pustím. Je skutečně bědné, jak diskutující nedokážou oddělit tři zcela nesouvisející věci - osobní život PANA Macka, kvalitu jeho poslední hry a jeho aktivity pro obec všeobecně. Argumenty typu "hra je to blbá, protože se Mackovi doma hádaj" nebo zase naopak " nekritizujte co je Mackovo, protože Macek aspoň něco dělá, kdežto vy jen kecáte" - to jsou skutečné perly. Možná dobrý námět na příští Mackovu hru ze sociologického podhoubí Mlázovic - co vy na to, pane Macku ? Můj závěr: za činnost pro obec by pan Macek zasloužil metál, hru hodnoťme až po shlédnutí a doma ať se klidně hádaj - my to s manželkou taky občas děláme.
#18 | sakinc | 15. 04. 2006 18:40
Vy mazaní anonymove,Vám se to kritizuje.Proč se někdo podepisuje jako Kiki nobo Patriot........? Vždyť Vás tady pod touto přezdívkou nikdo nezná. A to Vám vyhovuje. Normálně bych sem nepsal ,ale to co někteří dělají z Macků to je tedy síla. Kde berete právo je takhle špinit? Co Vám udělali? Nebo je to snad nějaká osobní zášť? S tímto Mackem jsme na ty zábavy chodili (před těmi skoro 30lety) a bylo to s ním fajn. Tátové nám taky nic neudělali.(To je pro toho pamětníka.)Všichni se tady přezdívkami známe a není vůbec žádné hrdinství nebo umění nějakou anonymní vymyslet. Já bych byl pro aby každého takového filutu administrátor z komentáře vyšktl.(Když už cenzuruje.) Pak si mylím,že by těch útoků na Mackovi a nejen na ně podstatně ubylo.Za fanoušky mariášeSAKINC
#17 | kiki | 15. 04. 2006 15:26
anonym 15.4.2006 15:25:51
souhlasim s josefem bekerou to se to pise a kor patriotovi nebo nejakemu dusanovi k.proc teda neprijdes a nereknes to tem co kritizujes do oci na to odvahu nemas co,ale kritizovat jo to dokaze kazdej.a na Zdenicku Rechciglovou nesahejte nahodou si myslim ze to tu vede skvele a nebyt ni a mackovejch tak to tady padne spolecensky uplne kdyz se malovala hospoda tak nikdo ani nemuk ale kritizovat Zdenku jo to budete kdyz bylo na koupalisti neco pro deti od macku to bylo dobry ale kritiky se pak naslo habadej laskave se nad sebou zamyslete ja nevim co porad proti mackovejm mate proste jsou svoji a nahodou to na nich obdivuju ze i pres ty urazky jdou dal a nesesypou se z ubohejch kritiku.ja osobne Pavlovi i Ivane fandim a doufam ze kuli temhle blbejm kecum co tady kolujou se nevzdaj divadla a jinejch akci moc jim fandim.A Zdenka doufam ze se taky neda vzdyt bez ni byste byly namydlen¨y kam by jsme chodili na pivo a kdo tady porada maskarni a velikonocni a detsky no ted se zamyslete vy politicky kritici.no?fuj
#16 | Bekera J. | 14. 04. 2006 22:21
Vy ubohoučcí, utajení pisálkové, tak ukažte Vy co umíte pro lidi udělat lepšího než Mackovi, nebo bolševickej maniak. Hodíte se do stejného pytle, jako Váš kámoš "patriot", který propaguje anonymitu a současně tudíž píše o svých negativních přívlastcích /jeden z nich jsem si vypůjčil k povodním/. Jestli Pavel ležel komunistům v žaludku, tak asi proto, že měl dlouhé vlasy, chodil v texaskách a nechodil k volbám, to totiž stačilo, aby byl člověk v kroužku. Chytrý radile, až chytněš Ivanu za zadek a nebo Ti napíše paragon na své údajné služby, tak si ho nech zarámovat, protože to stejně normální lidi nezajímá. Jestli nevíš, tak to je nejstarší řemeslo. A co máš na mysli, že hospodu vede bolševickej maniak, to je jako Zdeňka Rechcíglová, jó? Určtě si vesnického komunisty vážím více, než bývale, dnes veřícího, nebo zmodralého ptáka.
#15 | kik | 14. 04. 2006 16:50
souhlasim s keliskou mackovi delaji pro mlazovice hrozne moc a spousta lidi je jen kritizuje a odsuzuje co na tom jaky maji os.zivot tady jde o to co delaji pro obec a toho delaji hrozne moc a misto toho aby je nekdo podporil a pomohl jim tak je jen kritizuji a urazeji lituju vas vy kritici*3*
#14 | Keliška | 13. 04. 2006 12:04
Milý pamětníku, každý byl jednou mladý i ty. Vzpoměň si jestli jsi byl vždycky svatý! Kdyby ty jsi něco pro Mlázovice dělal, tak by ti také třeba říkali PANE. Ať je rodina Macků v osobním životě jaká chce pro obec dělají spooustu užitečného s velkým zájmem a nasazením, tak nevím, proč jim to kritizujete. Může se zapojit každý, ale to už raději ostatní nevidí a neslyší!!!Že??? Já tedy fandím PANU režisérovi!!!
#13 | kiki | 13. 04. 2006 11:15
ja nevim co sem pletete osobni zivot tady jde o divadlo a vy kritici kteri jen kritizujete chtela bych vas videt pavel macku aspon neco dela pro mlazovice a ne jen ze sedi v hospode a kritizuje ostatni
#12 | Mahony | 12. 04. 2006 23:39
Koukám,že je zde zajímavá diskuse a připojím se do ní též.Není zde přece téma - Osobní život Pavla Macků.O tom si přece každý udělá svůj úsudek a myslí si své.V oblasti kulturního vyžití a zvlášťe pak pro ty nejmenší odvede tento člověk dobrý kus práce.A to štěkání co zde je k zhlédnutí ve hře nebude,ani nevím proč bylo natočeno.
#11 | Tomáš Komárek | 12. 04. 2006 16:58
Nechtěl jsem v této diskuzi pokračovat, ale byl jsem osloven, takže odpovím: Co bylo před 30 lety si pamatujete, ale na své jméno jste jaksi pozapomněl, že ?*1**1**3* Ale činnost Pavla Macků na divadle i ve prospěch dětí znám velmi dobře, proto mě v této souvislosti nějaké vzpomínky do domova důchodců opravdu nezajímají a hodnotím realitu. Možná dělá Pavel nějaké věci špatně, ale to nechci hodnotit. Spoustu času, aktivity a vůbec úsilí, které věnuje veřejnosti, mu nemůže nikdo odepřít. Kdyby tolik aktivity věnoval věcem veřejným každý, byly bychom asi úplně někde jinde. *52*
#10 | pamětník | 12. 04. 2006 08:51
Pro pana Komárka: kdyby jsi před dvaceti nebo dvacetipěti lety řekl, že jdeš na zábavu s Macanem, tak by ti fotr rozsekal prde..Dneska se říká pan režisér, pan autor, pan Macků. Kdyby jsi před třiceti lety prohlásil v Jičínském okrese, že se mu někdy bude říkat PANE, asi by se ti každý vysmál. No nic, časy se mění, ale lidé nikoliv.
#9 | Zuzik | 11. 04. 2006 14:27
Tohle byla inprovizace pro zábavu
#8 | Pepík Šulců | 11. 04. 2006 14:25
Milá Zuzko, čtu příspěvky nahoru i dolů, ale nikde jsem se nedočetl o tom, že by někdo kritizoval činnost Vás herců. To, co děláte je velkým přínosem pro všechny, pouze si myslím, že tou uřvanou scénou jste to opravdu přehnali. Na divadle má opravdu mluvit jenom jeden.Možná trochu změnit repertoár a bylo by to fajn.
#7 | Zuzka | 11. 04. 2006 14:14
Zajímalo by mě kdo z Vás kritiků by měl odvahu stoupnout si na jeviště a naučit se text a hrát. Je to náš koníček, kterým chceme spestřit kulturu Mlázovic. Jestli se Vám naše činnost nelíbí přijďte se nám to říci přímo do očí, zkoušíme v pátek od šesti.
#6 | dušan k. | 11. 04. 2006 08:18
Chci se omluvit všem hercům tohoto souboru. Velice si vážím jejich činnosti a moje kritika není míněna proti nim, jak asi pan Komárek pochopil. Mám na mysli asi to, že divadlo v jakékoliv době by mělo především radit, učit, vzdělávat,bavit a také kritizovat. Hra v této podobě zřejmě není nic jiného, než spojením dvou úspěšných českých filmů, Slunce,s. j. a Dědictví aneb.... Z ukázky asi každý pochopí, že takhle to asi nejde. Na divadle jsou dialogy asi normální, ale překřikování jeden druhého není dialog. Myslím, že ani divák by nerozuměl aktérům hry, protože nejde o mluvené slovo,nýbrž o řev. Na divadle přece nemůže současně mluvit více osob, potom řeč zaniká a divák neví, na kterého herce se má soustředit. Nechci zde napadat herce, nýbrž vedení a autora, který místo toho aby ukázal mladým lidem to lepší v naší společnosti, spoléhá na úspěch tím, že mladou rodinu ukáže jako dvojici asociálů, kteří místo slušné a poctivé práce snad spoléhají na nějakou pohádkovou výhru. Myslím, že komedie je lepší, pokud je situační, než když je založena na tom, jak se umí dva lidi hádat a navzájem se urážet. Možná až se přidají všechny ty scénky o kterých píše pan Komárek, jako je marihuana,sexuální kousky a podobně, celý děj teprve nabyde té správné šťávy, ale zatím mi to připadá dost ubohé. Nechci tímto ochotníky zrazovat od další práce, ale snad by měli zvážit, jesli by se nenašlo něco lepšího, s čím by se mohli pochlubit. Jak píše můj předchůdce Ocotníkům zdar.
#5 | Mahony st. | 10. 04. 2006 22:13
Hezky se to mrektá doma z tepla od compu a nic nedělat. Já dávám za pravdu a naprostý souhlas s příspěvkem Tomáše.Já bych to tak hezky a uhlazeně neřekl a pak by mi admin příspěvek vymáznul. Ochotníkum zdar.
#4 | Tomáš Komárek | 10. 04. 2006 20:07
Také nejsem zastáncem příliš mnoha sprostých slov, ale rád bych všechny upozornil, ať si uvědomí, jaká představení se odehrávají na našich předních divadelních scénách, a to v profeisonálním provedení. Herci, kteří dostávají Grammy, Tý-Tý, Thálie a další ceny, při představení kouří, někdy i Marihuanu, provádějí obscéní sexuální kousky, o vulgaritách ani nemluvě. A všichni jim tleskají, točí filmy, dostávají ceny a nezanedbatelné honoráře. Takže tak uzkostlivě moralizovat, zrovna v případě mlázovických ochotníků, a žádat od nich, aby dělali něco jiného než je dnes běžné, je nesmysl. Každý ví, o jaký žánr se jedná, takže podle toho může zvážit svoji návštěvu na představení. A co jiného odradí, může ostatní nalákat. Taková je doba a Pavel Macků za ni nemůže. A ještě bych rád připomněl, že je to již několikáté představení, před tím odehráli vynikajícím způsobem kouzelnou pohádku pro děti, nacvičuje Cimrmany a další. Nezanedbatelné jsou také každoroční akce, které pořádá pro děti. Všechno zadarmo a stojí ho to spoustu času. Rád bych se Vás milí kritici zeptal: Copak jste pro děti nebo mlázovickou kulturu udělali Vy?*52*
#3 | dušan k. | 10. 04. 2006 14:18
Tak že je to ze života můžu potvrdit, protože přesně to, co je v té ukázce jsem slyšel otevřeným oknem u domu autora, když jsem šel od autobusu. Možná, že než nacvičovat divadlo, by stačilo vybourat přední stěnu u domku pana režiséra a naproti dát tři lavičky. Ty scény, co se tu občas odehrají, snad ani nejdou popsat. O ty výkřiky a hovna na dvorku tu asi taky není nouze a s policií zde již také mají své zkušenosti. Takže, než kopírovat hezký český film Slunce, seno, jahody, bylo by lépe si zamést před vlastním prahem a teprve potom se pouštět do divadla, které jak je známo je nastaveným zrcadlem lidské společnosti. A jestli se v něm má odrážet tohle, tak nás potěš pánbu.
#2 | radil s.r.o. | 10. 04. 2006 13:52
Tak tohle bude asi síla. Podle pana Macků půjde o normální rodinu. To znamená starší manželé, kteří se rozvedou aby dostali vyžší sociální dávky, které, jak je vidět z ukázky prolévají hrdlem.Matka, nedoštudovaná učitelka, která si po čtyřicítce jezdí přivydělévat jako prostitutka nebo snad uklizečka do nejmenovaného baru.Otec, jak je zřejmé z ukázky bude stavební dělník, který své příležitostné výdělky pravidelně odevzdává v pivnici, kterou vede bolševickej maniak. Jenom mě zaráží, od kdy panu autoru vadí na dvoře hovno a jiný nepořádek. Myslím, že by se občani měli zamyslet nad tím, komu se půjčují klíče od sálu.
#1 | snapy | 07. 04. 2006 10:33
LUXUSNI!!!!!!!!fakt skvely to video pepy a lucky je skvely chvalime rezisera a vsechny herce jestli to bude takhle na premiere tak myslim ze divaci budou chtiit opakovani