Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice

Anketa

Měla by obec usilovat o rekonstrukci tenisového hřiště (staré již dosluhuje)?


100bar100 %

bar0 %

Celkový počet hlasů: 3

Používat anketu a komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Chcete se registrovat?


Hasičský ples 2006 minulostí

19. 02. 2006

SDH Mlázovice uspořádolo tradiční hasičský bál. Za doprovodu kapely Levou rukou se protančily dvě stovky návštěvníků až do samého rána.

Hasičský bál patří mezi nejstarší akce, které mlázovičtí hasiči pořádají. Jeho tradice sahá až na počátek dvacátého století, kdy byl místní sbor založen. Nejinak tomu bylo i letos. Vše vypuklo v pátek 17. února od 20.00 hodin na sále Radnice. K tanci i poslechu hrála konecchlumská kapela Levou rukou.

Ples navštívily asi dvě stovky hostů. Zpočátku byl největší zájem o bohatou tombolu. Letošní systém - Každý los vyhrává - vzbuzoval v mnohých velké naděje, že právě oni vyhrají jednu z hlavních cen. Hlavní náplní večera však byla hudba a tanec. Sál byl stále zaplněn a mnohdy se hledala jen těžko skulinka pro rychlejší polku nebo valčík. Většina z tanečníků vydržela až do čtvrté hodiny ranní, kdy zazněla poslední skladba.

Mlázovičtí hasiči děkují všem za návštěvu a podporu. Stejně tak děkují i všem, kteří sice na ples nepřišli, ale zakoupením vstupenky podpořili jejich činnost. SDH Mlázovice věří, že se všichni dobře bavili a již dnes si dovolují všechny zájemce pozvat na ples v roce 2007.




Fotogalerie

Komentáře

Příspívat do komentářů mohou pouze registrovaní uživatelé. Pokud máte zájem psát komentáře, proveďte nejdříve svou registraci.
Vložení komentáře
#51 | Jana Pavlová | 28. 04. 2007 21:47
Ahoj.Tak v první řadě bych chtěla podotknout, že co se týče údajné soutěživosti - nevraživosti kapel Na Ex Band a Levou rukou, tak je to pouhý výmysl Konecchlumských a Mlázováků.*69*Jde o to, že si na některé akce prostě dělají zálusk obě kapely a samozřejmě to vyjde jenom jedné.Možná, že mě trochu mrzí,že si lidi z Mlázovic pozvou kapelu ze sousední vesnice, než aby si pozvali tu, kde účinkují Mlázovačky(taky bych někdy chtěla hrát DOMA), ale to je čistě věc pořadatelů.A teď k problému, který mě nejvíc vytočil!*30*Když už se někde nějaký ples pořádá, a je dopředu na plakátech napsáno, jaká kapela tam bude hrát,tak by měli lidi, co tu kapelu nemají v lásce,zůstat raději doma a koukat se třeba na televizi.Ono není nejpříjemnější poslouchat jízlivé poznámky a komentáře!A vůbec - ani jedna z výše jmenovaných skupin není složená z profesionálů - jsou to seskupení, hrající proto, aby se lidi bavili!Takže když se stane, že někdy někomu něco ujede - ať už rytmus, tón, vokál, tak byste měli být schovívaví! Sami muzikanti o každém svém nedostatku dobře vědí - není třeba jim to pořád a všude předhazovat. Někdy se něco prostě povede víc, někdy míň... A je třeba na sobě neustále pracovat. Ono už sehrát a sezpívat se, dá docela fušku, a kdo to nezná, nemá ani ponětí, o čem teď mluvím!Levou rukou jsou mladá a flexibilní kapela, která se bude ještě dlouho vyvíjet.A to je dobře.Dobří muzikanti už se totiž můžou jenom zlepšovat - a oni dobří muzikanti jsou!Přeju jim hodně odehraných plesů a zároveň si !nepřeju! *69**30**69*, aby někdo napadal a urážel, nebo ponižoval členy těchto dvou kapel!Pokud máte své favority - nikdo vám to nebere, ale nechte být napokoji tu druhou stranu!

A vzkaz pro kiki: Nemám pocit, že bych se na někoho povyšovala! A celkem mě uráží, že takovýhle věci roztrubuješ. Prosím buď trochu soudná...

Jinak zdravím Konecchlumí i Mlázovice.(PS: Už se sakra nehádejte - nestojí to za to!Hm?)*4*
Jana Pavlová - členka Na Ex Bandu
#50 | Administrátor | 16. 10. 2006 18:52
Bohužel, nic moc dalšího, co by stálo za zveřejnění, nemáme.
#49 | adélka | 02. 10. 2006 17:41
?ajímalo by mne,jestli máte i víc fotek z této akce:o)*87*
#48 | MV | 21. 09. 2006 12:44
http://servis-vokap.webovastranka.cz/
#47 | koncchlumák | 14. 07. 2006 20:13
Vy jste ale profíci Vobořile, oni jsou to jenom amatéři.
V tom je ten rozdíl, jenže oni si myslej, že to je obráceně.

*3**22**62*
#46 | studiomv | 12. 07. 2006 22:05
Jsem kapelníkem Servis-Vokapu a v žádném případě nechceme nikoho
,,vyštípat ,, na plesech a zábávách v Mlázovicích a okolí. Vždy je vše na rozhodnutí
pořadatelů, jakou kapelu si vyberou. Nemyslím si, že jsme nějaká extra kapela, ale snad i ne ta nejhorší. Vždyť snad nejdůležitější je pobavit lidi a odvést profesionální výkon. To je vše by mělo být náplní všech kapel bez rozdílu hudebn.žánrů. Živá hudba je živá hudba, tím myslím živé bicí, kytary, dech.sekce +zpěvy všech členů - to dává punc živosti a náboje. Kapely , které používají automaty - bicí, a naprogr.doprovody toto postrádají a osobně si myslím, že se na takové velké akce, jako jsou větší zábavy, repr.plesy ani nehodí. Ale to je můj názor, určitě by se mnou souhlasil i kapelník Na-Ex bandu, kterého si já osobně velice vážím. Protože se pohybujeme v tržním prostředí, někdy rozhoduje cena, ale bohužel méně kvalita produkcí kapel. V naší kapele máme 8 muzikantů ( včetně dech.sekce a dvou hlavních zpěváků, kteří mají naprostě odlišný styl zpěvu)
A na nedostatek práce si rozhodně stěžovat nemůžeme.
Pokud by jste někdo měl zájem o informace najeďte si na můj web :
miroslav-voboril.cz . Stránky kapely Servis -Vokap jsou v přípravě.
Přeji pěkný den

Vobořil M.
#45 | Lucka Černá | 18. 03. 2006 15:39
Všechny fanoušky a kamarády kapely zvu samožrejmě taky.....
#44 | Lucka Černá | 18. 03. 2006 14:43
Srdečně zvu všechny přední kritiky kapely Levou rukou dnes na ples v Butovsi,kde budou hrát v plné dechové sekci,tak se přijdte mrknout vy kritičtí chytráci...
#43 | Makča | 18. 03. 2006 13:44
zdravím a fandím skupině Levou rukou*52**3**2*
#42 | Makča | 18. 03. 2006 13:43
Bez levé ruky bych se již nyní neobešla. .*52* Už od mládí je mojí velkou součástí. Od svého školního věku mě s ní i dokonce naučili psát a nyní bych si bez ní ani neutřela kaďáček*3**3**3*
#41 | michal | 16. 03. 2006 18:36
čauky lidi... kluci z levý ruky jsou dobrý a holky jsou super. Zpívají krásně a jsou fakt sexy. Ples byl dobrej, tak už toho nechte. jo a zdravím kluky zlatníkovi:-) je to fakt žúúúúžo, že tak suprově ovládají internet. Mají ho asi za tu rozebranou střechu, kterou si tam boří přímo nad hlavou. Tak čau lidi*52*
#40 | kiki | 16. 03. 2006 15:56
jezisi nechte ty holky a kluky bejt nahodou levou rukou hrali dobre a zadne psycho to nebylo tak nevim co je tu urazite nechte to spat ne?chtela bych videt vas na tom podiu pred samejma mlazovskejma drbnama a kritikama.hm ted mluvte?
#39 | lucka | 15. 03. 2006 11:55
čauky. Docela se to tu rozjelo. Taky souhlasím. Je to pravda. Fandím skupině levou rukou. Ples byl moc hezký. Fandím všem hasičům- i těm z Konecchlumí, i těm z mlázovic. Mějte se lidi rádi...
#38 | Barda | 14. 03. 2006 18:27
Jestli nevíš o čem tak si to přečti Ferdo.
#37 | Fredy | 14. 03. 2006 18:19
Pěkně bezcená diskuze.Zajímalo by mě kolik z vás kecalů co tady píšete bylo vopravdu na tom bále. možná by se to dalo spočítat na jedný ruce.Hlavně že tady všichni žvaníte a nevíte vo čem.*69*
#36 | mlazovak | 14. 03. 2006 17:35
nahodou kluci pacalovi jsou fesaci aholky zpivali super tak v klidku jo nechte konecchlumaki bejt nahodou aspon tam lidi drzej za jeden provaz porad a ne jen kdyz jde do tuhyho jako u nas zdravim konecchlumi a drzte se jak kluci pacalova tak MAJDA s ANDY ale i konecchlumaci
#35 | nezávislí | 13. 03. 2006 10:33
Proboha lidi je přece demokracie,tak proč bychom nemohli říkat svůj názor,aby z toho nebyli takové aféry.Je přece pravda,že se každému líbí něco jiného a také každý dokáže posoudit věc jinak.Nejhloupější by bylo,aby se kvůli těmto komentářům nepohodly jmenované skupiny a vznikla mezi nimi nevraživost.Pokud vím, tak mezi nimi panují přátelské vztahy.Ale je potřeba uvědomit si kritiku a zamyslet se nad ní,jestli není od věci .
#34 | Zlatník Jaroslav | 13. 03. 2006 07:06
Nepřeju si, aby někdo psal o hasičích Konecchlumí a Mlázovic, jako o bratrech!!! je to stejně nesmyslné, jako názory některých zde píšících občanů Mlázovic!
#33 | Mahony | 13. 03. 2006 00:17
Naposledy píšu k tomuto tématu.Nebojím se zastat Mlázovic,ani našich hasičů.Nikdo není dokonalý!Je docela tragikomické,že se jistý anonym vydáva za dva poustevníky,kteří ani nevědí o této diskusi a zneužívá jejich jméno.Někdo je holt hysterka a vibíjí si svoje komplexy tímto způsobem.Hasičská myšlenka přece není ve zle,ale pomáhat lidem a být ku prospěchu.Takže:Ať žijí všichni dobrovolní hasiči a celý náš okrsek!*52*
#32 | Eduard Klezla | 12. 03. 2006 19:28
Vážení účastníci této diskuse. Nejprve bych chtěl poděkovat hasičům z Mlázovic za pečlivou a zcela určitě i důkladně promyšlenou přípravu plesu. Ples byl opravdu moc pěkný a některé další vesnice, ale i městečka, by mohli jen tiše závidět jaká zde panovala fantastická atmosféra. Z mého hlediska si pouze myslím, že ráz plesu chtějí poškodit osoby blízké konkurenčním kapelám (Servis-Vokap a Na EX Band), které se snaží na jičínském okrese marně sekundovat velmi oblíbené konecchlumské hudební skupině Levou rukou. S Levou rukou jsem již zažil spoustu pěkných akcí. Pravidelně již 6 let navštěvuji velmi pěkný přírodní areál u koupaliště v Konecchlumí, kde právě LR a hasiči pořádají Olympiádu. Borci jménem Profíci z Mlázovic, zdali se v názvu nepletu, se této akce pravidelně zúčastňují, ale nejen to, protože zde sklízí bravůrní výsledky v dosti specifických disciplínách. Pokud někdo chce kritizovat tento ples a hudbu, tak ho velmi prosím, ať se laskavě představí, vždyť se za vyjádření osobního názoru v dnešní době hlavy netrhají. Ještě jednou dík hasičům do Mlázovic a kapele Levou rukou. Už nyní se těším na akci, kterou budou tyto složky pořádat. Váš Eduard Klezla
#31 | Tafen | 12. 03. 2006 18:18
Pro Zlaťáka Jardu:
Hele koukej si to radši vždycky pořádně přečíst...(i když jestli to vůbec umíš) Mahony myslel bratři jako hasiči a ne občané vesnic Mlázovice a Konecchlumí, to je rozdíl...*3**87*
#30 | Zlatník Jaroslav | 12. 03. 2006 13:21
Mahony, laskavě si odpusť to pojmenování "bratři"!!! Bratři jsou např. Zlatníkovi, ale určitě ne občané Konecchlumí a Mlázovic! *78*
#29 | felix | 12. 03. 2006 12:28
hlavne ze je legrace*22**2*
#28 | štamgast | 12. 03. 2006 10:24
Zdravím Mahonyho ,má pravdu . Mahony a Petr G. jsou profíci a budu rád ,když příjdou hodit řeč do naší hospůdky. A vemte i Vrabce ( ale at?nemá ptačí chřipku)
#27 | Milan Zlatník | 12. 03. 2006 09:42
Jarko musíme ty naše kluky Pácalovi upozornit.Musíme jim říct aby si daly pozor na některé občany Mlázovic.Mohlo by to dopadnout špatně.Kluci z Levé ruky DOTOHO,DOTOHO,DOTOHO.OOOOOOOOOOOOOOOLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉoleoleole vyhrajeme,vyhrajeme.*4**78*Zvu celou kapelu Levou rukou na pivo a na panáka,ale právě v této době mám všechno prochlastáno.Takže až bude brát Jarka důchod tak ho okradu a sejdeme se v Konecchlumí v hospodě *22**14*.Zdraví vás čistý občan Konecchlumí Milda Zlatník.
#26 | Mahony | 12. 03. 2006 08:47
Do Koneccchlumí chodím rád na pivo,abych pokecal s místními štamgasty.Proti kapele Levou rukou,ani proti konecchlumským jsem nikdy nic špatného neřekl.Za to,že se najde několik kritiků vaší hudby já nemohu a už vůbec ne SDH Mlázovice.Zavděčit se nedá vždy všem.Podle mého názoru se u nás ples vydařil a o tom svědčila i návštěvnost.Zdravím bratry hasiče do Konecchlumí!*4*
#25 | Zlatník Jaroslav | 11. 03. 2006 22:35
Mildo, mluv za sebe, já Mlázováky rád nemám. A Mahony, hasiči můžou na nějaké přividělání zapomenout. Já jsem žhář a nebudu přeci podporovat někoho, kdo se snaží dělat přítrž činům způsobených mojí osobou! *22**78*
#24 | Julius Gralhanss | 11. 03. 2006 20:27
Kapela Levou rukou,která se především skládá z mistrů hudby =Františka Pácala a Járy Pácala je skvělá.Její krásný ritmus je FANTASTICKÝ *52*!Nemám tušení co se vám=Mlázováckejm křupanum na ty kapele nelíbý!Chtěl bych vás Mlázovácký křupany upozornit,že tan buldozer jakej má objednanej Jarka Zlatníku,tak já můžu objednat ještě větčí.Jestli uvidím ještě jednu narážku na FANTASTICKOU kapelu Levou rukou ,tak ten buldozer opravdu objednám.A řeknu Jarkovi at? ho objedná rovnou taky.Zdraví vás zdraví občan Jičína!DJ BIG MUSIC aneb Julius Gralhanss.Promin?te mi tu vulgárnost:Děkuji
#23 | Milan Zlatník | 11. 03. 2006 20:12
Nevím proč chodí Mahony do hospody do Konecchlumí stím dlouhým klukem a pak to vypadá jako, že jsme nejhorší . Já k vám taky už nechodím,protože to nemá společenskou úroven?. Kapela levou rukou je nejlepší říká i brácha Jarka.Zdravíme všechny mlázováky máme vás rádi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*22**1*
#22 | Mahony | 11. 03. 2006 18:07
To jsem nevěděl,že Zlatník umí číst a psát.Tak to vypadá i na zahrnutou Choteč,když to bude až k Hřídelci.Zlaťák měl to harampádí(pokud je to železo)prodat do sběru,nebo jej věnovat hasičům k přividělání.*87*
#21 | Zlatník Jaroslav | 11. 03. 2006 15:38
Jsem dlouholetým občanem obce Konecchlumí a jistě jsem znám i mimo region... Milí občané sousedních Mlázovic, možná to ještě netušíte, ale už teď se na vás chystají buldozery, bagry a plné Tatry bordelu. Zkrátka a jasně, Mlázovice se budou zavážet a až po Hřídelec, tak vznikne překrásná rovina jako u Kolína. Nejeden cyklista bude mít radost... Doma na dvoře mám ještě půl fůry harampádí a už jsem volal zkušenému bagristovi Hámáčkovi, který se bude na zavážení hlavní měrou podílet. "Hamáček" je znám svojí podlostí a proto mi buďte vděční za toto upozornění. Zahrnutí se odehraje v noci!!! Asi by nebylo příjemné, probudit se a čekat až dojde kyslík v zahrnutém stavení...
#20 | kiki | 10. 03. 2006 14:15
ten anonym 10.3 14:14 je kiki
#19 | anonym | 10. 03. 2006 14:14
tak a dost je fakt ze holky obcas ujely jsou ale mlady a ja obdivuju jejich odvahu stoupnout si pred mlazovicky kritiky vono na ex bend taky nehraje super a taky zpivaj falesne takze prestante kritizovat nahodou holky jsou docela dobry a ja je obdivuju a navic se nepovisujou jako jedna par lidi z jiz jinejch jmenovanejch niz skupin na ex bend a vokap.Holky jen do toho drzime vam palce i kdyz jsem ze zacatku mela protesty ale staci to rict jednou a ne to rozpitvavat a jen kritizovat tak se uklidnete vy mistni kritici*78**78**78**78**78*
#18 | mlázovačka | 10. 03. 2006 14:13
Promiň, ale blbost to není. Co si budeme povídat. Ale neurážej tu muziku, která se líbí jiným, jen proto, že fandíš jiný- a spusta lidí ví jaký.
#17 | Mlázovák | 10. 03. 2006 08:49
To je teda pěkná blobost *12**12**12*
#16 | mlázovačka | 09. 03. 2006 20:07
Ano, s tím souhlasím. jen jsou ty věci, které zde byly řečeny trochu nesmyslný. Každý stejně ví, že to není proto, že by skupina levou rukou hrála špatně, ale proto, že skupinka lidí prostě fandí jiný hudební skupině. A spousta lidí ví o čem mluvím.
#15 | Přítel hudby | 08. 03. 2006 12:50
Nechápu, proč tady vládne tolik hysterie? Někomu se tato hudba líbí, někomu ne. Snad má každý právo na svůj názor, nebo ne? Tak z toho všichni nedělejte guláš !!!!*69* Jinak by to mohlo trochu smrdět čímsi....
#14 | mlázovačka | 08. 03. 2006 12:03
Milý mlázováku. Na exband nemá dechy a jejich polky mě příliš nezaujaly. To spíš ty jsi zaslepený fanoušek těchto kapel. Zajímalo by mě jak dobrý máš hudební sluch, když tak profesionálně hodnotíš ty "půl toniny". A já nejsem zaslepená fanynka a skupině Levou rukou fandím, protože dělají dobrou muziku.
#13 | Mlázovák | 08. 03. 2006 08:52
Tak spolužačka aha. Já jsem si hned říkal že takovou blbost nemůže napsat nikdo soudnej a nezávislej. Nejvic jsem se zasmál při doprovodné dechové sekci. Když už se takové termíny na konervě učíte tak by vás mohli naučit jejich obsah *3**3* Touto sekcí myslíš audiodoprovod z kazeťáku nebo nahrané doprovodné nástroje na klávesách? A nebo ty dva naprosto nesehrané saxíky - když hrajou společně tak je pravidelně jeden tak o dva tóny napřed a provozovatel sálu aby se bál že mu ve vysokých polohách popraskaj skla *3*. Když hraju polku a v průběhu skladby se mi mění takt, že mám problém poznat polku, tak to je asi něco nového, že ? Pokud tě zajímá nějaká dobrá kapela v okolí, která hraje líp dechovku tak mě z poslední doby napadá třeba SERVIS-VOKAP (zvláště v sestavě s plechy), NAEX BAND atd... Je mi jasný, že Levou rukou nejsou tak špatná kapela, ale pokud se profesionálovi něco nevede, tak se netvářím, jako že jsem mistr světa a snažím se s tím něco dělat. Tak to v showbyznysu na úrovni chodí a týká se to i největších hvězd. Dělat ze sebe posvátný a nedutknutelný - to je nejlepší cesta do záhuby.
#12 | Lucka Černá | 07. 03. 2006 22:23
Milý anonymní Mlázováku.Nejsem žádná zamilovaná a zaslepená fanynka,ale spolužačka těch profesionálů na konzervatoři,takže mě tvůj termín půl toniny mile rozesmál,protože to je naprostá blbost.Navíc já osobně studuji zpěv,takže to dokážu velmi dobře posoudit.Holky sice profesionálky nejsou,ale mají velmi příjemné a různorodé barvy hlasů a skvěle se doplňují,protože jedna je alt a druhá soprán...A co se týče té dechovky,tak pokud mám dobré informace tak tohle není dechovka,ale doprovodná,taneční,zábavová a plesová multižánrová kapela,která ovšem díky vynikající profesionální dechové sekci hraje dechovku ještě lépe než originální dechovka,ale tohle může přehlížet a kritizovat jen zavistivá konkurence.Tak mi řekni jedinou kapelu která je na tom třeba zrovna s dechovkou lépe,hm...?????
#11 | Mlázovák | 07. 03. 2006 19:54
No možná je levou rukou oblíbená právě pro to divadýlko na place nebo moderní písničky který hraje. Ale dobře nehrajou. Slyšel jsem je taky několikrát a nic moc. Třeba ty dechovky který hraje - Kmoch by se asi styděl nebo by je hnal. A ostatní děvčata ruku na srdce zkuste si některý kousky co zpíváte a váš rozsah je o půl toniny nižši, třeba nahrát na kazetu a pak pustit. Nezapomenu na jeden maturiťák ve Valdicích, který začínalo sólo dvou saxofonů - normálně jsem si myslel, že to je nějaká parodie na hudbu. Ale nebyla. Pokud je tohle nejlepší kapela na okrese plná profesionálů tak potěš. Ale to může napsat jenom nějaká zaslepená zamilovaná fanynka.*62*
#10 | Lucka Černá | 07. 03. 2006 17:10
Souhlasím s Mlázovačkou,normálně bych sem žádný příspěvek nepsala,ale když vidím jací lidé jsem píšou jen aby za každou cenu pomluvili muziku,tak mě to nedá.Nevím proč tady někteří tak pravidelně a pečlivě pomlouváte kapelu Levou rukou,ale z důvodu hudební kvality (a teď ruku na srdce) to učitě nebude.Dle mého a nejen mého názoru je to bezkonkurenčně nejlepší kapela tohoto druhu v okrese.Měla jsem tu příležitost je teď v poslední době několikrát slyšet a to,že patří k nejlepším svědčí nejenom to,že hrají prestižní akce po celém okrese,ale i to,že je kapela nově obsazena profesionálními muzikanty.Proto nechápu jak může někdo říct takovou blbost a paradox,že se kapela v poslední době zhoršila.Nikdy nehráli tak fantasticky jako teď a navíc je i radost se na ně dívat jakou u toho dělají show.Je jasné,že se člověk nikdy nezavděčí všem.Pokud se tato kapela někomu osobně nelíbí,tak mu to neberu,ale ať nezpochybňuje kvalitu jejich produkce,protože to,jak hrají je super.Fakt je,že zrovna v Mlázovicích hráli v té nejmenší sestavě,ve které jsem je ještě neslyšela,protože,jak jsem se nedávno dozvěděla,tak klíčoví hráči byli nemocní,ale i tak hráli dobře.Nebyl to sice stoprocentní výkon,ale to jak hráli by leckteré jiné kapely nedokázaly ani dvě dohromady.Proto nechápu,proč se někteří hned chytají skulinky a šup tam hodit pomluvu.A pokud se někomu přece jen zdála kvalita hudby slabá,tak si je jděte opravdu poslechnout na některou z akcí,kde budou hrát v plné sestavě.....
#9 | kiki | 07. 03. 2006 10:36
ale budiz nebylo to tak nejhorsi slo to ples byl super
#8 | Administrátor | 06. 03. 2006 20:30
Příspěvky č.1 a č.8 byly odstraněny administrátorem na přání jejich autora.
#7 | Petra Málková | 06. 03. 2006 19:28
Za pravdu se lidi zlobí a kritiku také umí přijmout málokdo. V Mlázovicích jsem na plese nebyla, ale vím, že se Levá ruka hodně zhoršila, z jiných akcí. Také znám mnohem lepší kapely, ale bohužel jsou dost z dálky. Super je i Naexband z Hořic. Nemám nic proti LR, ale trochu trénujte, jinak si budete dělat zbytečnou ostudu.
#6 | Pavel Volný | 05. 03. 2006 13:36
čau lidi. Ples byl dobrý. Divná byla tombola. Měla by se dělat typicky. Los za 10 kč a potom napětí, jestli člověk něco vyhraje. Přišel jsem ve 21hod. a losy už ani nebyly. Jinak zábava super, kapela dobrá.
#5 | mlázovačka | 05. 03. 2006 13:32
Nevím co máte proti skupině Levou rukou. Běžte si je někdy poslechnout v celé jejich sestavě. Muzika se mi na plese líbila úplně nejvíce. A to již 5 let zpívám a hraji na klavír. Takže nějaký hudební sluch mám. Ono je rozdil jestli si příjde někdo zatančit a pobavit se a nebo jestli si příjde sednout a kritizovat. To umí každý blbec. Na kapelu Levou rukou jezdím velmi ráda a nemíním na tom nic měnit!
#4 | Obcan z Konecchlumi | 02. 03. 2006 17:31
Kdo je proti at si vysere oko.Pomlouvat umi kazdy hovado.Jinak proti Mlazovicim nic nemam.Mate tam taky super zubare. *52*
#3 | kiki | 24. 02. 2006 10:33
ze jo opravdu souhlasim letos to stalo za prd.*4*
#2 | Návštěvník plesu | 23. 02. 2006 19:14
Jo souhlas, za muzika byla na dvě věci. Nejsem žádnej hudební expert, ale to vrzání se opravdu nedalo přeslechnout. Nedá se sehnat někdo kdo hraje aspoň trochu obstojně, tohle je hrůza?
#1 | kiki | 23. 02. 2006 15:03
opravdu pokud u nas hrali drive hralli lepe a lepsi pisnicky.*64*