Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice

Anketa

Měla by obec usilovat o rekonstrukci tenisového hřiště (staré již dosluhuje)?


100bar100 %

bar0 %

Celkový počet hlasů: 1

Používat anketu a komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Chcete se registrovat?


Projekt rozšíření areálu sportoviště u koupaliště

09. 04. 2006

Obecní úřad již delší dobu pracuje na projektu rozšíření sportovišť v areálu u koupaliště. Zajímá Vás, jak je vše daleko? Co nového naleznou sportovci v Podlesí? Pak nesmíte vynechat následující řádky.

Obec Mlázovice pro rok 2006 zpracovala a odeslala tři různé žádosti o dotace na rozvoj naší obce. Jednou z nich je žádost o finanční příspěvek na rozšíření areálu veřejného sportoviště u koupaliště o plochu na skateboard, z dotačního programu Královéhradeckého kraje - SMR 200611 - Výstavba, rekonstrukce a opravy veřejně přístupných sportovišť a vybavení těchto ploch sportovním zařízením.

Projektová studie, kterou zpracovala Ing. arch. Sekyrová z Hradce Králové, je k dispozici k nahlédnutí, pro všechny zájemce, na Obecním úřadě. Stavební úřad v Lázních Bělohrad byl požádán o vydání stavebního povolení pro tuto akci. Zastupitelstvo obce rozhodlo, že z finančních důvodů bude rozšíření areálu veřejného sportoviště rozděleno do dvou etap. Letos, v etapě první, dojde ke zhotovení terénních a zemních prací. Jejich obsahem je vybudování asfaltové plochy pro skateboard o ploše cca 333 m2, která bude ohraničena obrubníky a štěrkovým vsakovacím pásem. V přilehlém svahu bude zhotovena krátká cyklokrosová trať. Obec oslovila čtyři dodavatele na vytvoření cenové kalkulace pro tuto první etapu. Po realizaci a následné kolaudaci bude možné již letos skateboardovou plochu a cyklokrosovou trať užívat.

Druhá etapa bude následně obsahovat vybavení ploch sportovním zařízením, počítá se zhotovením uzavíratelného srubu, laviček, stolu na stolní tenis apod. Uvažujeme i o rekonstrukci tenisového hřiště. Při současných cenách a možnostech obce, jistě všichni a mládež především, pochopí, že nelze provést vše najednou. Chceme však vyjít vstříc požadavkům našich mladších obyvatel a zároveň budeme sledovat, jak se uživatelé zařízení, budou k těmto novým věcem chovat, starat se o ně, vážit si jich.


Za zastupitelstvo obce Eva Šídlová, místostarostka

Fotogalerie: Ladislav John


Fotogalerie

Komentáře

Příspívat do komentářů mohou pouze registrovaní uživatelé. Pokud máte zájem psát komentáře, proveďte nejdříve svou registraci.
Vložení komentáře
#33 | koupající se | 15. 06. 2006 16:10
Proč nezlepšít koupaliště?Široko daleko pořádné není a nějaké neklouzavé brouzdálko pro děti a klouzačky a nebo blbůstky mnoho mamin by to ocenilo a třeba by přibylo i víc lidí, protože prostor kolem koupadla je velmi pěkný.
#32 | kiki | 15. 05. 2006 19:42
konečně jste toho rejpala vyhodily,to bude klidek a prosím neužívejte cízí jména lidí , kteří tam vůbec nepsali to nemáte svoji identitu a stydíte se za své jméno, pravé jméno
#31 | Administrátor | 15. 05. 2006 17:42
Administrátorem byly odstraněny příspěvky, které porušují pravidla pro diskuze na tomto webu, zejména poškozovaly práva třetích osob.
#30 | mládežník | 15. 05. 2006 15:24
co melete pořád o skateparku jednou to tak někdo nazval a všichni se toho drží......víceúčelové hřiště pro všechny věkové kategorie a živičná plocha není beton,jinek klídek pokud nebudou peníze nic nebude takže buďte všichni odpůrci v klidu a ať to tam zase zaroste to bude lepší aomladina ať v klůidu jezdí po námku doufám ,že teď je kamil a další chytrolíni v klidu *2*
#29 | mlázovák | 15. 05. 2006 13:27
Chytrý kamile j.to se nám to kecá a kritizuje viď,když můžem anonymně.Ty přeroslé dítě nehraj si na kantora překlepy má každý ty asi nic jiného neděláš,že jen sedíš u počítače.Předveď se trochu více a jdi např.do zastupitelstva a nebo řekni svou kritiku přímo do očí takový borec ale nejseš použil bych výrok p.Bekery posr....Než budeš někoho osočovat když tak všechno víš a znáš,zameť si před svým prahem tyhle lidi jsou většinou nejhorší ty chudinko
#28 | Romana Hrušková | 14. 05. 2006 15:15
Chtěla bych tady vyjádřit podporu všem mladým z Mlázovic, protože číst ty plky Kamila J. je fakt docela síla! *78*
#27 | pářa | 13. 05. 2006 18:02
Answer na ty nižší řádky-Tak...za svůj pravopis se ubec nesTiĎYm, nemusime tady psát diktáty! Že sme pro tebe feťáci, tak to je mi uplně u*77*...mimochodem zastávku sme nezničili! Starat se o to budu do ty doby dokud tady budu(mam namysli ty hliněný skoky) o ty sem zažádal. Skejtpark je věc o kterou mě konkrétně moc nejde, vim že je to nákladný.Ale souhlasim, zas to asi přiláká ty lidi z okolí. A taky neni to jen pro nás "feťáky", ale nikdo nedokáže říct jestli tady za 10let bodou ňáký kluci jezdit. Jestli tady ubec ňáký budou. Koukám, že spousta lidí je proti...No je to na zastupitelstvu jak se rozhodnou
#26 | Tomáš Čeřan | 12. 05. 2006 23:38
Opravdu není mým krédem vystupovat ve dvou identitách pane známý neznámý. Pod své příspěvky se vždy podepisuji. Nejsem jako 95 % ostatních anonymů. *87*
#25 | mladežník | 12. 05. 2006 18:57
vyprdněte se na skatepark to tech blbostí se neudělalo málo za poslední půlrok prosím vždyť je to kravina*30*
#24 | Vesničan | 12. 05. 2006 13:10
Myslím si, že to je opravdu velká hloupost, dělat v Mlázovicích skatepark. Je pravda, že by se hodně udělalo z dotace, ale jak to v těchto případech chodí, při užití dotace se vždy musí výrazně spolupodílet obec. Proč to nikdo neřekne a konkrétně nevyčíslí? Takže z našich daní platit znatelně budeme. Nechápu, jak může zastupitelstvo takový projekt podpořit. Pro koho se staví? To vám nestačí podívat se, jak právě tato mládež zlikvidovala zastávku, tenisový kurt a další věci. V životě z nich nikdo nepřijde na žádnou brigádu, na nic v obci nesáhnou. A za několik málo let, až vyrostou a rozprchnou se do světa, tak nám tady zbyde betonový monument, k ničemu. Nebylo by lepší investovat do jiných věcí ve vesnici? Všichni dobře víme, kde nás tlačí bota. Ale radši stavíme retardéry, skateparky, nové zastávky a tak dál. Prostě Kocourkov. Možná by bylo dobré na internetu zavést přehled hlasování konkrétních zastupitelů o jednotlivých věcech. Bylo by jasno. Takto se všichni tváří, že nikdo za nic nemůže, nikdo s tím nesouhlasil, ale blbostí v Mlázovicích se děje pořád dost!
#23 | mládežník | 12. 05. 2006 12:46
se skate parkem nesouhlasim myslim si že koupaliště bylo pěkný než se vykácelo a že je blbost to všechno zabetonovat stejnak se tam o to pářa a spol. starat nebude a budou tam chodit akorat smažit jako je hroneš a například cedák a madlik udělaj z toho akorát další fetacké doupě jako je někde ve městě takže já bych to uplně zavrhla lidi z měst si sem jezdí odpočinout a místo klidu tady bude stát tahle příšernost prostě kravina.omlouvám se za chyby ale píšu ve spěchu takže pardon.
#22 | kantor | 12. 05. 2006 09:13
S tím pravopisem je to opravdu smutné není to jen Milan. Když jsem si přečetl příspěvek Páři, tak se opravdu divím, že se našel někdo, kdo na ten Váš písemný návrh na obecním úřadě vůbec reflektoval. Tady jsi napsal jen několik řádků, ale i to snad stačí aby člověk se základním vzděláním pochopil s kým má tu čest . Opravdu by měl obecní úřad ještě zvážit, jestli se opravdu vyplatí investovat do takové mládeže, která opravdu umí jenom stát na prkénku s kolečky. Jestli nám tímhle jednou budou dělat na naše důchody, máme se na co těšit. Nad tímhle by se snad měli zamyslet i rodiče těchto géniálních dětí.
#21 | Kamil j. | 11. 05. 2006 20:08
Ještě malý dodatek pro Milana K ml. Obdivuji Tvoji obrovskou ödvahu s tímhle pravopisem se prezentovat na veřejnosti a ještě se pod ty hrubky podepsat. Já myslím, že Tvůj pravopis velice dobře vypovídá o Tvých rozumových možnostech a tím pádem i o Tvém příspěvku. Ahoj a prosím UČ SE.
#20 | Kamil j. | 11. 05. 2006 19:54
Je to vždy příjemný pocit, když člověk zjistí, že má pravdu, protože se vždy ozve někdo, komu se šláplo na kuří oko, nebo jak se říká, ťal jsem do živého. Pokud tě zajímají další informace, které se každý bojí vyslovit nahlas, klidně si řekni. A mládí jsem měl a stále mám hezké. Ahojky....
#19 | Milan K. ml.(Sk8er) | 11. 05. 2006 19:28
Plácáš uplný nesmysly a nevym kdo jsi že tak dobře víš o všem a o zmíněným R.Mádlovi že se tam děje tohle máš dost silný slova ale pod ty silný slova chybí tvý iniciále frajere.Koukám že neumíš nic jinýho než kecat za obrazovkou.Jinak Pářa má samo. pravdu a ty seš tak akorad mimo mísu. Si asi nikdy nebyl mladej co? Chudáku tys musel mít těžký dětství, nebo si už nevzpomínáš. To spíš co? čus
#18 | Pářa | 10. 05. 2006 10:45
For Kamil J. - Hele voni by sem ty lidi na koupaliště třeba nejezdili, kdyby to nebylo zadarmo...dyť to je jedno aspoň tady bude víc lidí, trochu to tady ožije. V okolí je spousta lidí který by to uvítaly. A o cizích prostředcích vůbec nerozhoduju, jenom sme společně před dvouma lety podali písemnej návrh na skejtpark. Jenom návrh. A teď?se pouze snažime nějak dohodnout s radnicí na výstavbě hliněných skoků na kolo. A to neni záležitost velkých peněz! (bagr+hlína), takže to zas tak nákladný nebude pro tu naši jak řikáš pubertální skupinu. Ona se ta částka taky rozkládá na okolí areálu(ty lavičky, altán atd.) Prostě široce využitelnej areál....
#17 | Kamil j. | 09. 05. 2006 23:48
Tak, zastánci skateparku, čistilo se koupaliště. Kdepak jste byli? Neměli jste čas? A to nám chcete namlouvat,že se takhle budete starat o nové hřiště? No, asi víte, co chcete a my to zaplatíme.*12*
#16 | anonym | 04. 05. 2006 11:20
ja jsem navrhovala ale tady co se řekne je blbě a jo bavím se když vidím jak tady jen furt kritizuješ.tak se nediv*3*
#15 | Kamil j. | 03. 05. 2006 09:34
Hele SNAPY, jak tu čtu tvoje příspěvky, tak Ty jsi vždy proti všemu a taky s každym souhlasíš. Toto je diskuse a nikdo se tě tu neptá s kym souhlasíš a s kym ne. Napiš něco podnětného a pak se uvidí, zda se dá o tvém návrhu diskutovat. Zati tě tipuju tak na sedmou třídu, s tím, že se na netu dobře bavíš. zdravím tě a snad tě konečně něco vlastního časem napadne.
#14 | snapy | 02. 05. 2006 14:00
souhlasim s rodičem pubertaka porad vam neco vadi investovat do koupalka je fakt blbost vy mlady vubec neberete a co reknou je spatne tak se pochlubte vy co byste tam udělali
#13 | rodič puberťáka | 01. 05. 2006 20:10
když už nemůžete číst výlevy puberťáka je vidět,že žádného doma už nemáte,nebo jste neměli.Já si cením,že má vůbec trochu přehled co frčí a jak se trochu věci mají a neplácá nesmysly jako některý dospěláci na těchto stránkách a napadají se uboze.Leckterý dospělí by o tom neměl ani šajn.Pro malinké děti se tady investuje hodně jenom co stojí školka a všechny ty soutěžě,dětské dny jsou pro ně a ta starší problémová skupina nebo dorůstající kluci se někde musí vybít.Doba je čím dál horší lepší když budou po náměstí?to přece všem vadí nevím proč jste proti hladké ploše nebo se více líbila ta paseka?a myslel bych.že ba bylo fajn upravit dále tenisový kurt a bylo by to fajn sportoviště pro všechny.Na koupaliště snad také dojde ale nejde všechno naráz budume to muset ještě chvíli vydržet *87*
#12 | Milada S. | 30. 04. 2006 20:11
To by mě zajímalo, kdo Vám stále vtlouká do hlavy ty nesmysly o plavčíkovi, sprchách a vzorcích vody. Tohle je obecní pozemek a pokud se oplotí, osadí cedulkou koupání na vl. nebezpečí a vybere se nějaká částka /pro místní bych to řešila pasem za symb. cenu/ za vstup na obecní pozemek, tak není třeba podstupovat tyhle blbiny, co se musí na ofic.koupališti dělat. Je mi trapně, když několik obyvatel z okolních obcí, kteří pronajímají byty nebo domy, si ve svých reklamách dávají to, že nedaleko jejich domu je krásný areál koupaliště, který je pro všechny grátis. Našla jsem to i na stránkách běl. lázní.
#11 | Kamil j. | 30. 04. 2006 20:01
Plácáš tady nesmysly a vůbec už dej s těma pubertálníma výlevama pokoj. kdyby jsi na koupadle vybíral, nebudeš mít problém najít nájemce, protože by si tam alespoň něco vydělal, protože jinak si tam každej vylámal zuby. je vidět že o tom máš pouze kusé a zkreslené informace tak už to neřeš. Dopadne to tak, že se to postaví, za dva roky si toho nikdo nevšimne, zaroste to plevelem a bude pokoj. Ty si najdeš holku, odstěhuješ se abude ti nějakej park ukradenej. Tak to zaplatíme, neopravíme to, co je třeba opravit a tím to zhasne.
#10 | Sk8er | 30. 04. 2006 17:47
Kamile a pokud si myslíš, že by investování do mlázovského koupaliště bylo méně nákladné tak seš na moc velkým omylu*62*protože, aby jsi zabránil neplacenému přístupu okolních lidí tak by si musel vystavět plot kolem tohoto přírodního areálu, kde by působil asi jako pěst na oko. A pokud by si zde chtěl vybírat vstupné tak by si musel opatřit pokladního. A zkus si sedět od rána do večera v létě za kasou, a už vůbec zkus sehnat pokladního když nikdo není schopen se přihlásit do hospody na pronájem!Pak pokud by si vybíral vstupné tak se musí opatřit kvalifikovaný plavčík což by také nebylo levné a zas by musela voda být denně čištěna a to se taky neudělá samo a každý měsíc by se museli posílat vzorky vody na chemický rosbor a ten jeden stojí x tisíc.Pak sprchy atd..atd... a pořád by to smrdělo chlórem a byl by to zkrátka hnus. Tak co pořád si myslíš že investování peněz do tzv.hasičské nádrže je výhodnější???*3*A jinak pro ostatní bych chtěl upozornit, že název skatepark je dost zavádějící, neboť se jedná o výceúčelové dětské hřiště s možností jízdy na sk8 a bmx. a koukám že asi jako jeden z mála sem viděl odborný nákres na OU.Myslím si že by ste změnili názor.Jedná se totiž o to že betonový plac tam sice bude, ale kol budou lavičky a pingpongové stoly a časem se tam má rozrůst i dětské hřiště.Nemluvě o velkým altánu.S pozdravem Přivrženec SK8
#9 | Sk8er | 30. 04. 2006 09:20
Kamil: Pokud si myslíš, že zde budou jezdit jen kola a sk8, tak si na omylu.Řekni mi proč by tam nemohly jezdit i menší na kolečkových bruslích, nebo na koloběžkách?Podle mě je to velice dobrý nápad a pokud máš strach, že to budou ničit, nebo tam jezdit jiní než naši tak se neboj. Postaráme se o to aby, pokud zde budou nějací přezpolní tak si svůj parčík pohlídáme. Nebo když ti vadí že se na zdejších atrakcích neplatí pro cizí vstup tak dej návrh na zastupitelstvu ať se koupaliště oplotí a vybírá se a sem zvědavej kde vezmete ochotného plavčíka který by tam seděl a už vůbec nemluvím jak hodně symbolický plat by mu dávaly.Jen je potřeba trochu se starat o to co se tady děje.A ne jen prudit za počítačem.A souhlasím s Blankou, že se rozhodně nestane aby park ležel ladem!!!
A má pravdu, že o tento projekt jsme usilovali 2 roky, tak až vy budete na něco čekat tak dlouho a usilovat o to aby to bylo schváleno tak pak sem něco pište*52*
#8 | Keliška | 28. 04. 2006 22:19
Milý Kamile, moc nechápu, proč se pořád čertíš kvůli daním. Platit je musíme všichni tak jako tak. A že budou využity takto by tě mělo těšit. Jen si uvědom, koho živíš ze svých daní a k jakým jiným účelům se používají!
#7 | Blanka Johnová | 28. 04. 2006 18:18
pro Kamila j.: musím ti oponovat. Nevím, proč by měli vyznavači ultralehkého létání požadovat výstavbu letiště, když jedno naprosto vyhovující je u Chotče. Zrovna tak nechápu, proč by naše koupaliště či další sportoviště - ty, co už máme i ty co mají teprve vzniknout, nemohli využívat i "přespolní". Sice tak úplně nesouhlasím s využitím místa u koupaliště pro plochu na skateboardy a dráhu na cyklocross, ale na druhou stranu, aspoň tam bude NĚCO! Docela by mě zajímalo, Kamile, jestli bys měl lepší nápad, jak tento kout využít. No a jestli takový nápad náš, tak je chyba, že jsi ho nikde neprezentoval. Třeba by se líbil. Kluci byli holt se svým návrhem rychlejší. A taky asi dost důslední, protože se jim ho nakonec podařilo prosadit až k realizaci. A že bude areál do pár let opuštěný? To si vážně nemyslím.
#6 | kiki | 28. 04. 2006 18:03
ja bych udělala dětské hřistě místo cihelny nějake houpačky prolejzačky kolotoče piskovistě a tak mohlo by to byt pěkny než to všechno vykacet
#5 | Kamil j. | 28. 04. 2006 10:30
Pro Pářu: za prvé-jsou zde i jiné skupiny lidí, kteřých je i podstatně víc a nedostávaj na své koníčky nic. Pokud tě tenhle sport baví, tak si takový park postav za své peníze.
Za druhé, ten park bude mít asi tři áry, což jak asi pochopíš na žádné jiné velké vyžití už nebude.
A za třetí, ročně platím ze své mzdy asi 80tisíc na přímých daních/nepočítám daň nepřímou, která je ještě vyšší/ a proto mi nemůže a není jedno, co se za ty peníze postaví, nebo koupí a jaký přínos bude mít pro naši obec. Ono už dost na tom, že se k nám jezdí zdarma koupat celé okolí, ještě budou užívat park, který zaplatili občané Mlázovic ze svých daní a pro sebe. Tebe tato otázka jistě netrápí, protože vidíš samozřejmě jen svůj vlastní prospěch a svoje vyžití.Tento druh sportu, jak jistě víš, je jen otázkou určité doby než opět jako před 30ti lety zanikne. Za dva ,tři roky budeme koukat na pomník, který bude prázdný a opuštěný a tkerý nás stál tolik peněz. Toto je jednoúčelové zařízení a jako takové by si měli vyznavači tohoto sportu hradit sami. Také se nám může za čas stát, že vyznavači ultra lehkých letadel budou požadovat po obci výstavbu letiště a byli by asi v právu.
Myslím, že kdyby se jednalo o tvé vlastní peníze, asi by jsi nebyl tak benevolentní, ale o cizích prostředcích se rozhoduje lépe že???
#4 | Pářa | 27. 04. 2006 19:15
For Kamil j.- Tak za prvý neni tady jen 5 vyznavačů, je jich tady víc a mladý kluci taky začínaj. Aspoň budou mít příležitost, za druhý bude to celej areál a nejenom na skejta a kolo a za třetí nechápu proč ti vadí, že sem budou chodit i nemlázovický??? Zajmavý...*69*
#3 | Keliška | 23. 04. 2006 10:20
Konečně obec udělala něco pro naši mládež a jsou zase odpůrci. Vím, že ne každý je vyznavačem těchto sportů a také se mi Mlázovice zdají dost malé na takovou atrakci, ale budiž. Je tu anketa co v Mlázovicích změnit a tam moc návrhů není, tak proč ne skatepark. Alespoň už se konečně ukáže, co je v mladých a jak si umí vážit věcí. které se pro ně dělají.
#2 | Kamil j. | 20. 04. 2006 19:25
Je to super, že pro pět vyznavačů tohoto sportu je obec ochotna investovat bezmála milion korun.
Již se těšíme, co zaplatí dalšího pro včelaře,filatelisty, zahrádkáře....atd.
Takovéhle správa veřejného majetku mi příjde trochu zvláštní a upředňostňování takto malé skupinky obyvatelstva je více než podivné. Doufám, že se nikdo nebude ohánět dotací, protože ta zrovna jako všechno ostatní jde z našich daní. Já daně platím/jako většina z nás/ a není mi lhostejné, co se za ně koupí, nebo postaví.
Velmi mě proto vadí, když slyším, jak se příznivci tohoto sportu z okolních obcí těší na to , jak si v Mlázovicích pěkně v novém skatedparku.
#1 | Tomáš Komárek | 10. 04. 2006 18:19
Myslím, že je dobře, když se obec pustila do radikální úpravy břehu kolem hřiště. Dřeviny a křoví, které se na tomto místě nacházely vypadaly všelijak, jenom ne hezky a také to mnohé svádělo k odhazování odpadků všeho druhu. Jenom si myslím, že by bylo daleko lepší vykácet všechny břízy, provést terenní úpravu a břeh osázet jednotnou novou kulturou. Těch samotných cca 7 vzrostlých stromů, které byly zdravé a na místě zbyly, nebude působit zrovna esteticky. Nestálo by to ještě za zvážení?