Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice Městys Mlázovice

Anketa

Měla by obec usilovat o rekonstrukci tenisového hřiště (staré již dosluhuje)?


100bar100 %

bar0 %

Celkový počet hlasů: 1

Používat anketu a komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Chcete se registrovat?


Tomáš Komárek odstoupil z funkce šéfa mlázovického volejbalu

27. 04. 2006

Dva týdny před zahájením sezóny došlo k nečekané výměně na postu vedoucího Volejbalu Mlázovice, jednoho z nejúspěšnějších oddílů okresu. Novým manažerem týmu se stal Jiří John.

26. února 2006, naprosto nečekaně, rezignoval na svoji funkci dosavadní manažer Volejbalu Mlázovice, pan Tomáš Komárek. Svůj radikální krok zdůvodnil dlouhodobě trvajícími rozpory s některými členy družstva, týkajících se názoru na koncepci týmu, docházku na tréninky, různé mimovolejbalové aktivity, jako jsou brigády okolo sportovišť, na přístup a životosprávu před zápasy a podobně.

Připomeňme, že za přibližně 6ti leté vlády odstupujícího manažera, se v Mlázovicích několikanásobně zvýšil zájem o volejbal, jak mezi hráči, tak i diváky. Návštěvy některých utkání byly tak vysoké, že předčily i zápasy krajského přeboru ve velkých městech. Volejbal Mlázovice se stal pravidelným účastníkem okresních soutěží a jedním z nejúspěšnějších týmů Jičínska. Mlázovice také dosáhly historicky prvního titulu okresního přeborníka smíšených družstev v loňské sezóně. Letošní ročník již hrají dokonce dva týmy (muži a mixy) a po podzimní části obě vedou své tabulky. Zapomenout nesmíme ani na četnou účast na různých turnajích v okolí, s některými vynikajícími výsledky. Zvláštní kapitolou je také generální rekonstrukce hřiště, které nyní patří mezi nejlepší v kraji, rozsáhlé materiální i finanční zabezpečení týmu, propagace na internetu a mnohé další aktivity, které se udály pod taktovkou odstupujícího manažera a trenéra. Mezi známé plány, které ještě čekaly na uskutečnění, je vybudování osvětlení antukového kurtu v Mlázovicích, lehká oprava tělocvičny a historická účast týmu mužů v krajském přeboru královehradeckého kraje.

Společně s dosavadním vedoucím týmu ohlásil odchod i poradce trenéra a rozhodčí, pan Zdeněk Gabriel. Dnes 27. dubna 2006 oznámil také hlavní partner, společnost DP ComTel, s.r.o., že již nemá zájem na další spolupráci s naším družstvem a nebude jej již nadále v letní sezóně podporovat.

Novým šéfem mlázovického volejbalu se stal Jiří John mladší. Čeká na něj řada obtížných úkolů, především půjde o obhajobu loňského titulu a postup mužů do kraje. Vypořádat se rovněž musí s ekonomikou klubu a také požadavkem ČVS na platbu licenčních poplatků za hráče. Přejme mu hodně úspěchů a doufejme, že jediný sport, který se v Mlázovicích hraje organizovaně, pod hlavičkou ČTSV, bude i nadále tak úspěšný a bude vzorně reprezentovat naši obec.




Fotogalerie

Komentáře

Příspívat do komentářů mohou pouze registrovaní uživatelé. Pokud máte zájem psát komentáře, proveďte nejdříve svou registraci.
Vložení komentáře
#68 | Administrátor | 19. 06. 2006 08:57
Tato diskuze byla administrátorem zamčena. Veškeré další příspěvky budou smazány.
#67 | HANA | 11. 06. 2006 12:23
Tak jo fajn.Pavlovi se moc omlouvám sama jsem v divadle a tohle proti němu nebylo fér a docela mě to mrzí.Co se týče vesničana jsem taky vesničan né, tak o co jde.Jinak je mi to fuk, ale divim se že s tím Jirka nesek , když do něj tak furt někdo reje.Ani se Tomášovi nedivím , že odešel jestli do něj takhle ryli taky.Jinak co se týče lidí to jsem myslela vážně jen se tu kritizuje.A docela mě mrzí, že člověk, který jsem myslela, že je už v pohodě umí štvát lidi proti sobě.A k PAVLOVI: MOC SE TI OMLOUVÁM NEBYLO TO FÉR KAŽDEJ MÁME SVŮJ NÁZOR A NEMYSLELA JSEM TO ZLE TAKŽE PROMIN?.OMLOUVÁM SE .JO A HLAVNĚ ŽE TY VESNIČANE MÁŠ HEZKÝ JMÉNO.NO ČAUKY A PAVLE PROMIN? BYLO TO ODE MĚ HNUSNÝ*78**1**1*
#66 | Vesničan (pravý) | 09. 06. 2006 17:05
Slečno H., nebuď trapná a nezneužívej cizí jméno. Ale ty tvoje choré bláboly a brilantní čeština jsou zřetelné na dálku, takže i kdyby jsi to nepodepsala vůbec, lehce se to pozná. Možná by jsi si mohla zopakovat první ročník zvláštní školy, když chceš někam psát. Ó pardón, já zapomněl, že ty jsi to zase psala ve spěchu *3**3**3**12*
#65 | vesničan | 09. 06. 2006 16:38
Víte co, co kdybyste přestali pořád rejpat ono je jednoduchý pořád někoho kritizovat tak si to pojdte zkusit vy Mackovi se nikdo do pohádky štvát nesměl jinak bylo zle a ohen na střeše, ale ted najednou mu huba jede a ještě rád kritizuje no jo už mu dali pokoj tak reje on do druhejch to je pěknej hnus.Jirka se snaží a to že Tomáš odešel za to Jirka nemůže jo a že odešla Evička kdoví co za tím bylo ona taky není svatá jenže to nikdo radši nevidí.Náhodou já bych řek že je ted volejbal uplně v pohodě jo a že někteří nechodí to je jeho boj a pan Macků to je zajimavý za chvíli má hrát pohádku , ale na počítač a kritiku čas má jo?no prosím tak jo.Já bych řekla že z tehlé kritiky mluví akorát závist.přiznávám byly doby kdy byl jirka opravdu trošku jiný povahově možná trochu arogantní , ale já si myslím že tím si projde každé mládí a myslím si že už je docela v klidu a ted teměř!všechny zápasy vyhráli tak mu dejte svátek a nechte ho bejt jo rejt umí každej a kor tady v mlázovicích se najdou pomlouvačný a zavistivý s.....!kdyby si místo toho radši každej všímal sám sebe , ale to né to není to pravý vzrůšo co?i ten Tomáš už je úplně v pohodě kor co má Blanku tak se mi zdá milejší a vůbec fajn , ale né vy budete rejt pořád a pořád dokud nebude po vašem.fakt ubohost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Divadlo se Vám nelíbí,Volejbal se Vám nelíbí, skejtpark se Vám nelíbí,Jak lidi volili se Vám nelíbí koupaliště je blbě lidi co vy z toho života máte vy se neumíte nadchnout pro nic a furt jen kritizovat nemyslíte že na to že je život tak krátkej je hádek a kritiky skoro škoda a dá se to využít jinak ale dělejte jak myslíte je to váš čas a vaše svědomí jen se zamyslete co tu kdo pro mlazovice udělal a kdo jen pomlouvá no ted se ukažte! *4*
#64 | Fotbalista | 06. 06. 2006 17:28
Hele Jirko,místo dohadování tady s každým kdo s tebou nesouhlasím bys radši měl pořádně zabrat.Podívej na ty výsledky-už dostáváte šišky.V mančaftu to pěkně vře,Eva už kvůli tobě odešla a já vím o dalších kmenových lidech kterým jsi to znechutil natolik že chtějí taky jít.Dokázal jsi toho hodně za těch pár dní.Už bys ses mohl drobek zpamatovat nebo budeš za chvíli mít po vsi z ostudy kabát! A uvědom si že volejbal pro jednoho ještě nevymysleli.*3**3**3*
#63 | Jiri John | 06. 06. 2006 14:53
Pro pana Macku: Docela mě udivuje, jak jste dokonale obeznamen s touto situaci. Zjevně o tom vite asi fakt hodně. Ja se toho neujal. Byla mi tato funkce předána. Ale Vy o tom jistě mate hodně informaci. Přece jen nepochybně vidíte do vnitřních zaležitostí týmu. No, ale ono je fatk, že z "hospody" na koupališti jste musel mít dokonalý přehled !
K těm Vašim urážkám se ani vyjadřovat nebudu....jen mě překvapuje, že mě ani neznáte a hned soudíte. No holt, asi se učíte od lidí, co odsuzují Vás za divadlo !
*78*
#62 | Pavel Macků | 03. 06. 2006 16:40
A je to tady! Jak je u nás zvykem, když někdo něco dělá, ten druhý se potom hrdě za jeho práci postaví. Krásný příklad máme teď u nás v Mlázovicích ve volejbalu. Tomáš Komárek vedl volejbal asi 7 let. Před tím to bylo takové plácání na starém hřišti a nikdo v okolí o tom, že Mlázovice hrají volejbal, nevěděl. Tomáš to vzal pevně do svých rukou. Sehnal peníze, vybudoval volejbalový kurt, za který by se nemuseli stydět ani ve Dřevěnicích. Nebyl na to sám, i pár ostatních pomáhalo brigádnickými hodinami. Jedním z těch, kdo pracovali nejméně, byl Jiří John mladší - vždy byl zaneprázdněn nějak jinak. Z hospody na koupadle jsem toho viděl dost. Tomáš se stal duší volejbalu a za jeho vedení šlo všechno nahoru. Mlázovice se staly mistry. Každý měl k Mlázovicím respekt. Byli jsme hrdí, že nás tak kvalitně reprezentují. A právě teď nadešla správná chvíle pro mladého Jirku. Pracovitý není, ale arogantní ano. Začal s několika bližními do milého Tomáše rýt a provokoval ho tak dlouho, až Tomáš položil funkci vedoucího a trenéra zároveň. Tak vidíme, jak se někteří mladší stavějí k práci. Jen něco dobrého uděláte a hned se najde takový Jiří John, který se k hotovému rád postaví. Uvidíme, jak se volejbalu v Mlázovicích pod jeho vedením povede a také, jak bude prospívat hřiště. Dávám tomu tak rok, ale doufám, že se pletu a volejbalisté povolají zpět toho, kdo za to opravdu stojí !!! Tobě osobně Tomáši přeji hodně úspěchů a vytrvalosti. Co jsi tady dokázal pro sport po revoluci, nedokázal ještě nikdo a opravdu před tebou smekám. Macan
#61 | SNAPY | 02. 06. 2006 11:28
ALE JA SE NEPODEPISUJU POD CIZÍM JMÉNEM JINÝCH LIDÍ KTEŘÍ TO PAK ODNAŠÍ
#60 | anonym | 26. 05. 2006 12:58
Snapy a ty jsi kdo, když kritizuješ ostatní. Lidi nemáte tu nahodou diskutovat o volejbale?????????????????????????????????????
#59 | SNAPY nepravému Milanovi .K | 20. 05. 2006 16:32
Je to fakt ubohý psát pod jiným jménem to se radši nepodepisuj, ale takový ubožák je fakt na budku.Představovat se pod jiným jménem vzpamatuj se!TO JSI FAKT TAKOVY UBOZAK ZE JSI KLESL TAK HLUBOKO*4*
#58 | Jirka John | 18. 05. 2006 19:15
Pro Martina: Jasne Draku, kolektiv je v klidu a nalada je v teamu super....takze asi jen dodat .....souperi tezte se!!!! :)*1*
Prijd zase fandit ;) *22*
#57 | Martin Šídlo | 18. 05. 2006 19:09
Nazdar volejbalisti věřím, že zopakujete ty skvělý výsledky, které jste podávali v minulých letech, i s novým velitelem Jiříkem. Vašim zákulisním rozporům nerozumím, ale věřím, že se Vám nepřenesou do hry v mistrovském zápase. Byla by to škoda.
#56 | pravý MilanK.mladší | 17. 05. 2006 07:50
Zírám jak už lidi nevědí jakou anonimitu vymyslet a píšou pod jménem někoho jiného. Mám tam taky své příspěvky ,ale do kritiky lidí nebo pravopisu bych se fakt nepouštěl zajímají mě jiný věci .Není to omluva jenom se divím,ale to se dalo čekat*52*
#55 | KIKI | 14. 05. 2006 13:40
nemyslela jsem že Tomáš řeší chyby, ale VESNIČANE´.Tom je teď v pohodě.
#54 | kiki | 14. 05. 2006 13:38
Tak ja myslel že se tu řeší volejbal a místo toho se tu jebe Milan.K, Pářa a Skrblík ohledně pár chyb, jako kdyby vy jste nikdy nebyly mladý.Taky docela čumím na Kamila.J jaký tu má silácký řeči, když je přesvědčenej že tady Radek Madlu krade tak proč se nepodepíše a nebo mu to neřekne do očí.Akorát se Vám hodí když někdo něco zkazí nebo je jinej jo to Vám pak huba jede, ale jinak jste zticha Tomovi se najednu stranu nedivím že odstoupil od té doby co má přízelkyni je z něj docela jinej človíček beztak se řeší jen chyby,ale malokoho tady pochválí.Já jsem čekal kdy někdo spustí s chybama divím se že Vám nevádí že chodí Hana do kostela nebo že se baví s lidma co se Vám nelíbí a tak s nima pak spí nebo že je psychopat .Taky obdivuju jednoho pána tady v Mlázovicích jak může pomlouvat a pak s úsměvem zdravit ještě se hlasí jako ahoj Milánku, Haničko nebo Majdo.No nic zdravím a nezapomeňte to zas zkritizovat.čauky zdravím jo pokud někdo nemáte toaleťák Radek jich má doma plnou dílnu.čauky.*3**2*Taky obdivuju Milana.K jak rád kritizuje to by do něj jeden neřekl*30**78*
#53 | skrblik | 13. 05. 2006 13:03
Já jsem psala ten vzkaz ve škole na počítači a bohužel nemám internet doma jako někdo a psala jsem to před zvoněním holt tak jsem to napsala jako na 6 třídu né každý má talent na rychlé psaní a v tu chvíli i koukat co dělá za chyby pokud není zručný v psaní na stroji nebo pc.jo a nevěděla jsem se že se tady z toho stane čěštinářský kroužek ahojky příště si dám pozor slibuju zas takovej negramot nejsem jen mi to trochu ujelo takže sorry a příště to bude lepší slibuju*62**4*
#52 | Milan. K. | 13. 05. 2006 12:14
Pravda Hani, je to s tím psaním katastrofa. Ale o to mi ani nejde. Mě spíš zajíma, co tak hrozně důležitého jsi potřebovala sdělit a proto jsi dělala ty chyby. Ať tvůj příspěvek čtu po kolikáté chci, nemůžu v něm opravdu najít nic, co by nesneslo odkladu a nebo proč muselo být psáno v takovém spěchu. Člověk, pokud má alespoň základní vzdělání, se snaží psát normálně, tedy bez chyb. Tyhle přehmaty si snad může dovolit jen ten, komu jde snad o něco neodkladného,nebo o holý život. Takže, ty takhle asi píšeš normálně, jen tady tě na to konečně někdo upozornil a jak tady čtu tvojí opravenou verzi, tak marně. Příště dej přednost verbálnímu projevu před písemným, ušetříš si zbytečnou ostudu. Ahojky.
#51 | kantor | 12. 05. 2006 20:56
To je tedy smutné, milá Hano, že si opravdu myslíš, že teď je to bez chyb. Snad bylo lépe, kdyby to zůstalo tak jak to bylo, protože jsi odstranila pouze polovinu pravopisných chyb.V šesté třídě by to bylo tak na trojku, se zavřenym okem. Škoda, že to lépe neumíš, jistě by Tvůj příspěvek měl větší váhu. Zdravím a ten pravopis doučit.
#50 | opraveno pro inteligenta co se b | 12. 05. 2006 18:53
jo je fajn že ten volejbal vůbec jede a konečně se může přidat i mládež která se předtím bála takže proč nedat zelenou změnám a pokud Jirka přijme mladý kolektiv mezi sebe i když jim to moc nepůjde ze začátku tak budem akorat rádi si taky pinkneme ale nejsme zatim zkušeni chce to cvik a já si myslim že se to s Jirkou Jonovim zlepší a konečne si budeme moct zapinkat nebude určitě na mladýze začátku klást takový nároky a tolerovat nas fandime volejbalu
#49 | HANA | 12. 05. 2006 18:48
takže drahý milovaný vesničane nahoře to máš opravený bylo tam asi o 6 čárek a háčků míň protože jsem předtím pospíchala a psala to chvíli smskovým stylem a chvíli normálně.Ale mám dotaz zajímalo tě opravdu to jak se to napsalo nebo spíš sis chtěl jen rejpnout do někoho kdo to napsal a momentálně tě s....?vsadim se že kdybych se podepsala jako anonym tak neřekneš půl slova.
#48 | anonym | 12. 05. 2006 18:44
Skrbla 11.5.2006 15:07:23
Já jsem se byla podivat na volejbale ve středu jsem tak trochu občas nešika a bála jsem se protože mé zkušenosti předtím byly že když jsem něco zkazila byla to pohroma ve středu nejen že nám Jirka a nikdo nenadával ale vládla tam fajn atmosfera fajn lidi a myslim si že pokud to bude fungovat takhle pořád že to bude super vlastně přibyly asi 4 lidi takže proč to prostě nezkusit jinak s Jirkou myslim si že je fajn dost tolerantní co jsem viděla na volejbale a že to zvládne.Nám začínajícím spadl kamen ze srdce když jsme viděli s jakým fajn způsobem k nám přistupoval a my se časem vypilujeme moc ti děkujeme za toleranci a fandime.zkuste se přijit podívat na volejbal když se hraje a pak něco říkejte já si taky myslela že je to šok že Tom odešel ale pak jsem byla hrát a vidim že to je ted takový uvolněnější
#47 | skrblik | 12. 05. 2006 12:41
psaný ve spěchu no stane se každýmu jinak zdravím milého podepsaného inteligenta co se umí podepsat
#46 | Vesničan | 11. 05. 2006 17:32
Lidé dobří, když už chcete někam plkat svoje moudra, tak si alespoň po sobě přečtěte, co napíšte. Volejbalu nerozumím, ale českému jazyku ano. A některé příspěvky jsou odstrašující jako ptačí chřipka. Haničko, tvůj projev je tak katastrofický, že to vypadá jako napsané dementem ze zvláštní školy, ne dospělou ženou, krátce po škole. Alespoň základní pravdila pravopisu by to chtělo zvládnout. Takhle si děláš ostudu po celém okrese.
#45 | Skrbla | 11. 05. 2006 15:07
ja jsem se byla podivat na volejbale ve středu jsem tak trochu občas nešika a bala jsem se protože me zkusenosti předtím byly že když jsem něco zkazila byla to pohroma ve středu nejenže nám Jirka a nikdo nenadaval ale vladla tam fajn atmosfera fajn lidi a myslim si že pokud to bude fungovat takhle pořád že to bude super vlastně přibyly asi 4 lidi takže proč to prostě nezkusit jinak s Jirkou myslim si že je fajn dost tolerantní co jsem viděla na volejbale a že to zvladne.Nám začínajícím spadl kamen ze srdce když jsme viděli s jakym fajn zpusobem k nám přistupoval a my se časem vypilujeme moc ti děkujeme za toleranci a fandime.*52**4**1*zkuste se přijit podívat na volejbal když se hraje a pak něco říkejte já si taky myslela že je to šok že tom odešel ale pak jsem bvyla hrat a vidim že to je ted takový uvolněnější
#44 | snapy | 11. 05. 2006 15:00
Myslim ze dlužim velkou omluvu Jirku Johnovi co jsem slysel o volejbale že je to supeer takže promin a at to tak funguje dal
#43 | Hana Skrblik | 10. 05. 2006 16:13
jo je fajn ze ten volejbal vubec jede a konecne se muze pridat i mladez ktera se predtim bala takze proc nedat zelenou zmenam a pokud Jirka prijme mlady kolektiv mezi sebe i kdyz jim to moc nepujde ze zacatku tak budem akorat radi radi si taky pinkneme ale nejsme zatim zkuseni chce to cvik a ja si myslim ze se to s Jirkou Jonovim zlepsi a konecne si budeme moct zapinkat nebude urcite na mlady ze zacatku klast takovy naroky a tolerovat nas fandime volejbalu
#42 | Přemek | 10. 05. 2006 12:55
Stejně je lepší nohejbal *4*
#41 | Keliška | 05. 05. 2006 21:51
Proboha, když to tady čtu, tak si nejsem jistá, jestli se mi to nezdá!!! Volejbal dělal dobré jméno pro Mlázovice, tak si to prosím nepokažte a hrajte.Vždyť je jedno jestli vás vede Petr nebo Pavel. Lidi umíte se snad dohodnout!!!Nechte zbytečných keců!!! Fandím vám, tak se DRŽTE!!!Zdravím volejbalisty!!
#40 | Jiri John | 05. 05. 2006 12:09
Anonym ze 4.5 v 8:30 jsem byl ja....zapomel jsem napsat jmeno.
A pro Anonyma ze 4.5 ...... chudaku! *1*
Pro Snapy :Ze si na to troufnu? Jestli chces....rad Ti to predam, zacni chodit na volej a klido.....*52* A alespon pribude dalsi hrac *4*
#39 | snapy | 05. 05. 2006 10:22
anonym neni snapy takze klidek jo ame je to uplne jedno je fakt ze je to jejich vec a pokud si teda na to troufne jirka johnu tak mu budiz prano
#38 | anonym | 04. 05. 2006 23:18
Tady ho máš osle! Jsi tak dementní, že jsi zapomněl svoje příjmení. Jinak když někoho oslovuješ, tak se nauč, jak se to dělá.
#37 | marek | 04. 05. 2006 17:45
Ještě mi tu schází příspěvek Bekery, nebo že by nerozuměl volejbalu? To si vůbec nehodlám připustit, protože podle svých reakcí je za tímto jménem schován sám Bůh.
#36 | Milan. K. | 04. 05. 2006 17:31
Nechápu, jak může takováhle blbost rozhýbat tak vzrušenou debatu, která se týká pouze dvou lidí. Ale čim víc si čtu ty příspěvky, tím víc se utvrzuji v přesvědčení, že takový vedoucí mláz. volejbalu musí být slušný pelech, když je o něj takový zájem. PS: snapy, alias anonym, jednou se zapleteš krávě do žrádla...
#35 | anonym | 04. 05. 2006 15:00
Jirko, už jseš dost trapnej. Vždyť tolik lidí ví, jaký máš zrovna ty problémy s disciplínou. Nenech si to připomínat. A nedělej tady ostudu volejbalu.
#34 | Jiri John | 04. 05. 2006 13:25
Snapy, nechapu, jake mas predstavy o teto funkci...ale komarek rozhodne neudrzoval kolektiv, kazdy chodil jak chtel a kdy chtel. A dite? No na cloveka co se boji se podepsat........a schovava se za prezdivky....no kazdy ma asi na dite jiny nazor. *1*
A mladi by urcite kritizovani nebyli, drive to bylo totiz tak, ze jsme se sesli a rovnou zacli hrat. Ale ted, po dohode s ostanimi, by jsme radi pred hrou samotnou jeste trenovali ruzne vychytavky a techniku....tudiz kdo prijde jako zacatecnik...ma velikou moznost se tuto hru brzy naucit..... *52*
#33 | snapy | 04. 05. 2006 11:19
tomáše je fakt škoda sice se moc nemusíme ale v tomhle je skvělej a snaží se mladý by chodili ale jsou jen kritizováni a Jirka pochybuju že udrží kolektiv volejbalu vždyt je sam tak trochu jeste dítě.
#32 | Fotbalista | 04. 05. 2006 09:40
Pro Zdenka B.: To je nářez. Řečeno fotbalovým slovnmíkem, který mi je bližší - přijde mi to, jako kdyby přišel bos fotbalových Blšan (který hrajou furt o záchranu) do Liberce nebo na Spartu, řekl jim že to dělaj blbě a že on jim teďka ukáže jak se dělá špičkovej fotbal.*3* FAkt síla. Když tak Hrádek ordinuje v úterý a ve čtvrtek*69**69*
#31 | anonym | 04. 05. 2006 08:40
*1* pravda pravda.....at zije Monca *1*
#30 | Monika | 03. 05. 2006 14:02
No, ten poslední smajlík se mi nějak nevyvedl. Vypadá spíš jako nějaký vysmívací, zlobidlo jeden. Ale měl vám dodat trochu pozitivní energie. Tak teď, když už jsem to vysvětlila, posílám těch veselých ještě několik:*3**3**3**3**3**3**3*
#29 | Monika | 03. 05. 2006 13:59
Můžu se taky připojit? Sice nejsem z Mlázovic, ale párkrát jsem se na volejbalových trénincích ukázala. Teď bohužel jezdit nemůžu, ale už se moc těším, až zase přijedu! A ostatní nadšenci, kteří váháte přijet: Neváhejte a nenechte se těmihle dohady odradit! *4*
V každém kolektivu občas dojde k nějakým neshodám. Čím víc lidí, tím víc názorů. S tím nic nenaděláte. Musím uznat, že i když jsem byla hrát jen párkrát, pochopila jsem, že Tomáš volejbalem žije. Určitě mu patří velký dík za to, co udělal. A pokud se rozhodl, že to přenechá někomu jinému... je to JEHO ROZHODNUTÍ. A nechápu, proč tu někdo někoho napadá.
Přeju vám všem, aby se vám volejbal hrál dobře pod vedením kohokoli! A víte co? Když se v něčem nepohodnete, nechte to na hřišti. Stejně vašim neshodám nikdo zvenčí neporozumí. A sami víte nejlíp, že chodíte hrát, protože vás to baví a když se jednou pohádáte, příště je to zase super*2* Já tam byla a viděla to. Jste všichni fajn a moc vám fandím!*3*
#28 | Kamil j. | 03. 05. 2006 09:39
Někdo tu neoprávněně používá mé jméno. Příspěvek z 2.5.2006 ve 20,40 jsem nepsal a přeji si, aby si dotyčný přispívatel do diskuze nebral mé jméno do huby.
#27 | Jiri John | 03. 05. 2006 09:25
Už jsem nechtěl reagovat......ale holt......co se dá dělat.
BYVALY SPORTOVEC: Přístě bez urážek.....ano? Dikes!
Ono od "člověka" co se neumí ani podepsat a používá urážky..... no holt bývalý, zřejmě již moc unavený sportovec. *3*
Kamil J. : Hráčů je dost ? Tak až je uvidíte, tak je pozvěte. *4* My si neplatíme ani dopravu ? Wow.....ja chci Ty prachy za benzín *1* Good INFO Kamil J. *1**1*
#26 | Bývalý sportovec | 03. 05. 2006 07:13
Mlázovice za svou historii mají za sebou jen málo výrazných sportovních úspěchů. Volejbalistky kolem Lubora, Mirka Kinčla v plavání, samlozřejmě fenomenální fotbalisty kolem Ivy Johna, kteří vyhrávali v Zemědělském poháru.... A v poslední době volejbal, který získal titul mistrů okresu. Není toho zrovna moc. Proto mi přijde velice ubohé a zbabělé napadat člověka, který stojí za jedním z nejvýraznějších sportovních úspěchů obce v hisotrii. Tomáš je podle mě, bez ohledu na svůj věk již dnes sportovní legendou Mlázovic a k takovým lidem bychom se měli chovat trochu jinak. Myslím že zaslouží velký obdiv a alespoň obyčejné poděkování, což údajně ani nikdo neudělal. Ne aby se na něj nějaký cápkové utrhovali. Proto mu aspoň já tímto děkuji a až se uvidíme osobně, tak mu to řeknu do očí (záměrně se nepodepisuji, protože se tady neenchám od nějakých primitivů urážet). Doufám jen, že tato nepříjemná zkušenost Tomáše neodradí od dalších věcí pro sport a pro obec, kterých dělá ve svém volném čase víc než dost.
#25 | Martin | 02. 05. 2006 21:20
Myslím, že už by se tady toho mělo nechat. Pokud tohle shlédnul člověk váhající jestli si s námi přijde zahrát, smůla, nepřijde. Takže pokud tady na sebe budeme takhle hnusní rozhádáme se a někdo s tím z původního jádra sekne (proč by zrovna hořičáci, třtěničáci, "nymburák", hlavní hnací motory Jičíňák a Hradečák měli jezdit spoustu kilometrů za volejbalem zrovna do Mlázovic), kolik mlázováků zbyde? Uvědomme si, že na mimořádné turnaje vždy těžko seženeme 6 hráčů, a pokud na okres nemůže jet jeden chlap nebo hůř jedna ženská, máme problém a NE malý. K tomu, že už příští sezónu nebudeme hrát žádnou soutěž (natož jak někteří uvažují krajskou), je velice krátká cesta. Vzpomeňme si na předminulou sezónu, kdy ještě hrála dvě družstva Pecky a rok nato už žádné. Pár lidí tam na volejbal přestalo mít dost času, zbytek se rozhádal. Věnujme se proto tomu, co nás baví - VOLEJBALU a jeho zázemí.
#24 | Kamil J. | 02. 05. 2006 20:40
Pan Břízek dole píše, že Tomáš Komárek věděl, kdy má utéct, protože se mlázovickej volejbal potápí. Jenom z toho, co vím já - Mlázovice jsou ve dvou soutěžích na prvním místě. Mají nové hřiště. Mají v čem, s čím a za co hrát. Jezdí po turnajích, prý nikdo nic neplatí (ani dopravu). V zimě hrajou taky. JHráčů je taky dost, z hospody na koupadle na hřiště ještě vidím dobře, i s nějakým pivem. A ve vesnici je volejbal populární jako nikdy, co pamatuju. To je celkem slušně poškozená a potápějící se bárka. Nemyslíte? Pan Břízek bude potřebovat hodně úsilí a energie, aby to zachránil. Držím mu všechny palce. P.S.: Kdyby bylo potřeba, tak vám půjčím šnorchl ze sklepa, abyste se neutopili.*3**14**12**69*
#23 | Mlázovák | 02. 05. 2006 18:41
Chodím se psem pravidelně na procházky nebo na houby dost často kolem hřiště u koupaliště. Tomáše Komárka jsme tam vídal prakticky pořád - sekal trávu, dělal ploty, sel trávu, připravoval lavičky, kropil hřiště a já nevím, co všechno ještě. Spolu s ním tam vídám taky často Karla Všetečku, mladýho Kinčl nebo Dittricha. Ale jak si za ty roky zpátky lámu hlavu, mladýho Johna nebo Břízka tam vidím, jenom když se hraje. Opravte mě pánové, jestli se pletu. Ale na dálku vidím i přes svůj věk dobře. To jsem zvědav, kdo to bude udržovat teď. Myslím, že Komárek už ne. Stačí mi si přečíst pár řádek dole?
#22 | Tomáš Komárek | 02. 05. 2006 18:31
Zdendo, popravdě tomu moc nerozumím. Nejdříve mi dole napíšeš, že jako vedoucí můžu za to, že nás na tréninky chodí málo (s bídou 10) a potom napíšeš, že ty jako vedoucí nemůžeš za to, že se Vás ani šest nesejde na zápas (ani se předem neomluvíte atd...). A pokud vás přijede málo, je to jako kdyby jste nepřijeli vůbec, což je kontumace. Nevím, co je natom za lži ??!! Tak tomu teda zase nerozumím, asi si už budu muset někam zajít. A s umístěním Chomutic se omlouvám, byli jste (asi díky tomu cituji: "zvýšení úrovně", předposlední. Rovněž končím tuto bezbřehou debatu. Volejbal Mlázovice je silný a bude vyhrávat, bez ohledu na tyto taškařice.*52**52*
#21 | Zdenek Brizek | 02. 05. 2006 17:42
Milý Tomíku, musím Tě zklamat, ale také s Tebou musím absolutně nesouhlasit. Za poslední dva roky Chomutický volejbal zaznamenal naopak zvýšení úrovně. Nejdříve si zjisti spravné informace, než začneš psát nějaké lži na internet ! Ostatně stačí, když si každý najde v tabulce, že Chomutice poslední neskončili....chybička se vloudila,že? Dále je nutno říci, že jsme na zapas do Mlázovic přijeli, ale bohužel ne v plném počtu....což já jsem nemohl ovlivnit. Ale to přece nemá absolutní souvislost s Mlázovickým volejbalem.
Ale holt když Ti to není proti srsti....budiž....kdo chodí na volejbal, tak ví jak to je. *4*
Také končím tuto debatu.
#20 | Jiri John | 02. 05. 2006 13:47
Kamil j. ma pravdu. Tohle je stejně děsně nafouklé. Vůbec o nic nejde a tady se z toho dělá kdo ví co.
Končím toto téma.......... čest VOLEJI.
VIVA LA SPORT ! *1*
#19 | Kamil j. | 02. 05. 2006 13:34
Nechtěli byste si tyhle osobní spory řešit na chatu,nebo osobně, protože tady jste všichni stejně svatí a nikdo chybu nepřizná. Sejděte se, dejte si po tlamě a tady bude čisto a klid.
#18 | Tomáš Komárek | 02. 05. 2006 12:50
Jirko, to máš pravdu, že musejí přijít další členové. To platí ve všech organizacích a ve sportu vůbec. To já přeci nepopírám a vždycky jsem se snažil pro to dělat maximum. Ale možnost přivést další lidi má přeci každý, včetně tebe. Já jich několik na volejbal přivedl. Pokud by tak učinil každý, tak by nás bylo dost. A co se týká Zdendy, tak to sem patří. Protože pokud někdo něco kritizuje, tak by se měl podívat také za sebe, na své výsledky a svoji práci. Zvlášť, když je to tak příbuzný obor.*52*
#17 | Jiri John | 02. 05. 2006 12:43
Milý Tome, fakt nechápu, proč obracíš diskuzi na volejbal v Chomuticích(zcela mimo téma)....ale je nám všem jasné proč to tu píšeš. Zdenda jen vyjádřil nazor jak to vidí a Ty sem taháš volejbal z Chomutic. To teda vážně nechápu. Dále sem si nikde nepovšiml, že Zdenda poučuje. To, že píšeš, že je uroveň pořád stejná,či dokonce lepší...to si asi myslíš z ML volejbalistů sám(ale Ty holt bereš jen výsledky). POkud vím, tak nás na volejbal chodí čím dal tím méně. Je zázrak když hrajeme 5na5. Dříve jsme měli třeba i 3 družstva po pěti na treninku....takže tvrdit že učast(úroveň volejbalu) je stejna se mi zda zcestné.
A k tomu, že nebude chodit 2xtýdně 15 lidi.....to nikdo neříka....spíš nás chodí pořád 8-9. Ale jak říkáš...myslím, že po přečtení této diskuze bude všem jasné.

Jinak pokud nezačnou chodit noví hráči, tak se mužeme těšit na konec volejbalu.
A nebo začneme jezdit do Chomutic*3*
#16 | Tomáš Komárek | 02. 05. 2006 09:19
Mílý Zdendo Břízku, nevím jestli to myslíš vážně nebo si děláš srandu! Naprosto s tebou nesouhlasím, že volejbal v Mlázovicích klesá. To ví celé Mlázovice a půl okresu, dost těžko si představuju, co ještě by si kdo chtěl *3* Různé sezónní výkyvy účasti apod. jsou zcela normální (prostě 15 lidí ti 2x týdně celý rok v obci s 500 lidmi, i s DD, prostě chodit nebude). Ale nijak to nenarušuje přípravu a chod oddílu, všichni důležití hráči chodí pravidelně. Za 10 let co na volejbal v Mlázovicích chodím tuto zkušenost znám velmi dobře. Ale hlavně: Zdeňku, ty jsi byl vedoucí Volejbalu v Chomuticích. Za tvého působení Chomutice zcela propadly na poslední místo v okresu, skoro všichni tam na volejbal přestali chodit. Když si z Chomutic chtěl někdo zahrát volejbal, tak jel do Mlázovic. Organizačně jste na tom byli tak zle, že jste se nebyli schopni sejít ani na zápas a omluvit se soupeři, že nepřijedete. Takže se všichni sjeli na hřiště, včetně diváků a rozhodčího a potom jsme se trapně dohadovali, jak to udělat, aby jste neztratili body kontumací. To, prosím, vše pod tvým osobním vedením. A teď chceš radit, jak se má dělat volejbal v Mlázovicích ?!!!! Tak na to můj rozum nestačí. Myslím ale, že po přečtení této diskuze bude jasné většině lidí, proč jsem s tím praštil.
#15 | anonym | 02. 05. 2006 08:37
Lidi nadáváj hasičům že hasej, Mackovi, že dělá divadlo a teď ještě Komárkovi že dělal spoustu věcí pro volejbalisty.... Jestli to takle bude pokračovat dál tak budeme mít v Mlázovicích brzo h.........*12*
#14 | Zde?ek B. | 02. 05. 2006 08:05
Jako účastník volejbalu, bych se také rád vyjádřil k diskusi. Tomáš, který ve volejbale hodně dokázal a byl velice schopný velitel, věděl kdy má utéct! Volejbal začal velice klesat, jak účastí, tak i v jiných věcech. Myslím si, že se to dá ale ještě zachránit. Jinak poučování Tomáše při hře, není jen u Jirky, ale i u jiných hráčů, ale to k volejbalu patří, protože nikdo není dokonalý, a i sám Tomáš poučuje jiné.
#13 | anonym | 01. 05. 2006 19:10
Kdyz si tak pročitam článek a následné reakce na něj, přijde mi to docela směšné. Je to jen taková komedie nad lidi..Lidé, kterých se to týká,by si to především měli vyříkat osobně a mezi čtyřma očima a né něco naznačovat na internetu. Přijde mi to dětinské a je mi jasné, že z toho bude akorát spousta problémů navíc.
#12 | Jiri John | 29. 04. 2006 15:48
V neděli asi volejbal bude...teda měl by být,ale ja a Zdenda tam pravděpodobně nebudeme,takže nevím jestli se sejdete :( Ale třeba si přijdou zahrát nejací začátečníci *4*
Sobota padá, je to dohodlé se všema na půl pátou....doufám, že přijedeš?
#11 | Martin | 28. 04. 2006 19:31
Skutečně jsem se asi mýlil, než jsem svůj komentář nadatloval, poslal a neaktualizoval si stránku, tak mě Tomáš se svým vysvětlením předběhnul, takže můj komentář vypadá velice podivně, berte ho prosím proto s rezervou. A co sobotní brigáda, padá? Co neděle, klasika? (jsou čarodějnice)
#10 | Jirka John | 28. 04. 2006 19:16
No to se mýlíš. .....ale jak řekl již Tomáš....rozhodně taky nebudu jmenovat. Jinak jak to je s Tomášem při hře myslím víš sám......sám s ním poslední dobou hraješ častěji. Ale to tu nebudu zminovat.

Jinak ve středu od půl pate brigáda ;)

Pro Snapy: No, ono jde spíše o docházku...aby začínající hráči chodili pravidelně....a hlavně aby je to bavilo a chodili pokud možno co nejčastěji.
#9 | Martin | 28. 04. 2006 18:28
Ve středu jsem nebyl hrát, ale podle toho co tady čtu, tak to tam muselo být docela husté a dokážu si představit, co se tam dělo. Tomášovi to zřejmě nešlo optimálně a Jirka (možná nejlepší smečař, ale rozhodně NE nejlepší komplexní a týmový hráč) ho "vyučoval". Možná už to bylo až příliš a Tomáš už to prostě nepřekousnul. Pokud se mýlím, tak mě, prosím, opravte. Jinak Jirkovi přeju, aby si pro mimoherní volejbal našel alespoň polovinu času a nadšení pro věc, jako Tomáš, aby Mlázovický volejbal úplně nezanikl. Každý takový spolek pro dobré fungování totiž potřebuje alespoň jednoho nadšence, který se mu věnuje na 100%.
#8 | Tomáš Komárek | 28. 04. 2006 18:11
Dlouho jsem váhal se zapojením do této debaty, protože jsem nechtěl přilévat olej do ohně a zbytečně zatahovat mlázovický volejbal do pochybných rovin. Jenomže to by asi stejně nebylo dobré řešení a jenom bych dával prostor nesmyslným fámám, které by zaplavily Mlázovice. Takže zde uvádím své stanovisko, ke kterému jsem byl vyzván. Můj odchod z vedení volejbalu nebyl unáhlený, nahodilý ani to nebyl nějaký zkrat. O tomto kroku jsem uvažoval již déle, vývoj událostí celý proces pouze urychlil. Je pravda, že za poslední roky toho volejbal v naší obci dokázal neuvěřitelně mnoho (a snad na tom mám také nějakou zásluhu), takže se mi neodchází jednoduše, ale jiná cesta nebyla. Poslední měsíce jsem začínal mít velké výhrady k přístupu mnoha členů oddílu. Týkalo se to především docházky na tréninky, dochvilnosti, životosprávy před turnaji a zápasy, přístupu k brigádám zvelebujícím naše sportoviště a podobně. Dále jsme se s některými volejbalisty začali diametrálně rozcházet v názorech na taktiku a přípravu, tréninky a další zásadní systémové záležitosti. Podle mě musí v těchto otázkách působit klub jednotně, jinak ho to poškozuje. A v momentě, kdy někteří jedinci (jmenovat rozhodně nebudu, on se každý pozná dobře sám), kteří třeba půl roku na volejbal kašlou nebo dávají přednost televizním seriálům a klidně si v polovině tréninku odchází domů, nebo jiní, kteří nevědí, co je lopata a jaké pracovní úkony se na hřišti vůbec konají, mě začali poučovat, jak se má volejbal a práce s oddílem dělat a ostatní tomu mlčky přihlíželi, pak je to problém. Poslední kapkou byla naprosto nepochopitelná situace, kdy jsme se nebyli schopni dohodnout na lehké hodinové brigádě na úpravu hřiště po zimě. Tak mně došla trpělivost a funkci položil. Nic méně, nic více. Dal jsem dobrovolně příležitost jiným, aby měli možnost předvést, co dokážou. Doufám, že budou pokračovat v úspěších našeho sportu. Já osobně na volejbal samozřejmě nezanevřu a jako řadový hráč se budu bít za vítězství.*
#7 | snapy | 28. 04. 2006 18:01
mladi by třeba chodili ale všem to tak nejde a pokud dělají chyby tak na ně ty starší pak koukaj skrz prsty a nadavaj jim dejte šanci ml.zajemcum co ale ne¨jsou uplne dokonali
#6 | Jiri John | 28. 04. 2006 15:03
Pro Sport. Fanouska: Ja jsem přece neřekl,že to bylo jen tak z nějakého vrtochu. Podmět k tomu jistě měl.....ale to je ále myslím věc hlavně Toma. A za dále nechápu přoč tu mluvíte o nezodpovědnosti. Zdárně jsme dohrali podzim, takže podzimní sezonu přece uzavřel. Na můj vkus trochu zveličujete události. Ale myslím, že Tom k tomu jistě něco řekne sám.
Howhg.
#5 | Sportovní fanoušek | 28. 04. 2006 14:36
Pane Johne, možná máte částečně pravdu, ale rozhodně mi neříkejte že Tomáš odejde jen tak pro nic za nic uprostřed sezóny - tak dobře započaté. Po tolika letech. Tomu nevěřím znám ho a je zodpovědný, takto nezodpovědně se nechová. Musel asi mít nějaký důvod. Možná by bylo dobré, kdyby se k tomu Tomáš sám vyjádřil.
#4 | Jiri John | 28. 04. 2006 10:59
Tak pro anonyma: Nikdo Tomášovi nevyčítal, že udelal tolik věcí pro volejbal (a bylo jich hodně), jen se rozhodl,že to už dále dělat nebude.
Pro Janu: S Tomášem se normálně počítá, jediná změna je ta, co je v nadpise článku. Naše parta se rozhodně nerozpadla, občas jsou menší neshody, ale to je z 99% při hře a to k tomu v zapalu hry patří. Trenujeme ve středu a neděli od 18:15h, každý se muže přijít podívat, že nalada je pořád v pohodě.
Tomáš to předal mě, ale rozhodně počítám s jeho pomocí a radami.
Jediné, co je poslednní dobou dosti nebezbečné pro ML volejbal je to, že nás chodí každý rok méně a méně. Tím apeluji na lidi co by si rádi přišli zahrát...ať nevahají. Nováčky bereme všema deseti. *4*

Tak asi tak........
#3 | anonym | 28. 04. 2006 08:34
Co se to děje? Hasičům lidi nadávaj že hasej, Mackovi že dělá divadlo a věci pro děti, proti Komárovi zase, že udělal tolik věcí pro volejbalisty..... Jestlii se takhle budeme v Mlázovicích chvoat k lidem který něco dělaj, tak tady za chvíli budeme mít úplný h.....
#2 | Jana | 27. 04. 2006 18:43
To je šok !!!!!! Ráda bych blíž věděla, proč Tomáš odešel. Nějak se mi to nezdá a v článku chybí podrobnější informace! A to už nebude vůbec hrát? Rozpadla se Vaše původní parta? Co se stalo ?!!!!!!*69**69**69**69*
#1 | nadšený fanoušek volejbalu | 27. 04. 2006 18:27
Král je mrtev, ať žije král! *2* *3* Ale jak dlouho? *1*